در میان شایعات منتشر شده در مورد رویداد آتی State of Play، حالا ادعا می‌شود که سونی (Sony) و استودیوی فایرواک (Firewalk Studios) به‌زودی اولین تریلر از گیم‌پلی بازی Concord را به نمایش خواهند گذاشت.

منابع متعدد از برگزاری یک رویداد State of Play در آینده‌ای نزدیک خبر می‌دهند و اگر این گزارش‌ها صحت داشته باشند، مراسم مورد بحث با استقبال بسیار خوبی مواجه خواهد شد. یکی از عناوینی که شایعه شده در رویداد مذکور حضور خواهد داشت، بازی فرست پارتی Concord است. عنوانی چندنفره، علمی-تخیلی و PvP که توسط استودیوی فایرواک توسعه یافته و در ماه می گذشته (اردیبهشت ۱۴۰۲) معرفی شد.

طبق گزارشی که توسط افشاگر برجسته، billbil-kun، در Dealabs منتشر شده، سونی قرار است به‌زودی و به طور کامل از عنوان Concord رونمایی کند. همچنین گزارش فوق‌الذکر از ارائه ویدیوی گیم‌پلی و فهرست شخصیت‌های قابل بازی خبر می‌دهد. همانطور که توسط billbil-kun مطرح شده، Concord که قبلاً به عنوان یک بازی علمی-تخیلی، پُرجنب‌وجوش و پر از شخصیت‌های رنگارنگ توصیف شده بود، «به شدت از جهان Marvel’s Guardians of the Galaxy الهام گرفته شده است».

billbil-kun اطلاعات فاش شده را به طور کامل تایید نمی‌کند، اما اگر دقیق باشند، به احتمال بسیار زیاد در رویداد State of Play شاهد رونمایی از اولین گیم‌پلی Concord خواهیم بود. در روزهای اخیر حضور چندین بازی دیگر در مراسم State of Play شایعه شده است، از جمله Death Stranding 2 (که ظاهراً نام آن On the Beach خواهد بود)، ریمسترهای Until Dawn و Sonic Generations، یک بازی Metro انحصاری VR و موارد دیگری مانند Rise of the Ronin ،Judas و Silent Hill 2 Remake.


نظر شما در این باره چیست؟ لطفاً در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

source

توسط funkhabari