طبق گزارش‌ها، بازی Dragon’s Dogma 2 با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه روی کنسول‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس اجرا می‌شود.

همانطور که توسط یک منبع داخلی به نام PCFocus گزارش شده است، Dragon’s Dogma 2 با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه روی کنسول‌های نسل نهم اجرا می‌شود و حالت عملکرد ۶۰ فریم در ثانیه برای عنوان نقش‌آفرینی آینده کپکام برنامه‌ریزی نشده است. وقتی به اطلاعات رسمی پیرامون Dragon’s Dogma 2 نگاه می‌کنیم، باور این گزارش دور از واقعیت به نظر نمی‌رسد.

در حال حاضر، تقریبا دو ماه تا عرضه این بازی زمان باقی مانده است. به طور معمول، حالت‌های عملکرد، چند ماه قبل از انتشار برای بازی‌ها تایید می‌شوند، اما Capcom به طرز مشکوکی در مورد اهداف نرخ فریم خود برای کنسول‌ها سکوت کرده است. از سوی دیگر، سیستم مورد نیاز فعلی بازی در Steam نیز پردازنده Ryzen 5 3600 و نرخ ۳۰ فریم در ثانیه را فهرست می‌کند که تقریبا معادل پردازندۀ داخل PS5 و Xbox Series است.

Dragon’s Dogma 2 به عنوان یک بازی جهان باز، بیشتر از بازی‌های خطی کپکام به CPU فشار وارد می‌کند. به این ترتیب، پردازنده‌های کنسول‌های فعلی ممکن است قادر به اجرا با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه در دنیای باز عظیم و پویای بازی نباشند.

لازم به ذکر است که باید تا تایید این گزارش صبر کنیم.

Dragon’s Dogma 2 در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۲۳ (۳ فروردین ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و PC عرضه خواهد شد.

source

توسط funkhabari