یکی از توسعه‌دهندگان سابق راکستدی (Rocksteady) ادعا می‌کند که بازی Suicide Squad: Kill the Justice League از نظر بهینه‌سازی عالی خواهد بود.

دل واکر (Del Walker) که هم اکنون عضو ناتی داگ (Naughty Dog) است، سابقه‌ی کار در استودیوی راکستدی را دارد. او علاوه بر Suicide Squad، روی ساخت بازی Batman: Arkham Knight کار کرده و اخیراً در خصوص ساخته جدید راکستدی صحبت کرده است.

واکر با انتشار پستی در توییتر خود گفت:

این بازی یکی از بهینه‌ترین عناوینی است که تا به حال روی آن کار کرده‌ام. اجرای آن با نرخ ۶۰ فریم با چهار شخصیت قابل بازی در یک شهر جهان باز آسان نیست. ما باید برای حجم هر تکسچر، هر پالیگان و هر متریال نهایت دقت را انجام می‌دادیم. امیدوارم از تجربه بازی لذت ببرید!

این توسعه‌دهنده همچنین در خصوص حجم این بازی لوتر شوتر روی PS5 صحبت کرد. بر خلاف بسیاری از بازی‌های AAA امروزی، حجم Suicide Squad: Kill the Justice League بر روی کنسول مذکور کمتر از ۵۰ گیگابایت است.

بازی اکشن کواپ محور Gotham Knights که توسط استودیوی WB Games Montreal توسعه یافته، در سال ۲۰۲۲ منتشر شد و با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه روی کنسول‌ها اجرا می‌شد. اما به نظر می‌رسد راکستدی با نرخ ۶۰ فریم عملکرد بهتری را از این حیث در بازی Suicide Squad ارائه داده است.

دل واکر می‌گوید رسیدن به این نرخ فریم نیازمند دقت بالای سازندگان در توسعه‌ی بازی بود. به گفته‌ی وی، تیم توسعه‌ مطمئن می‌شد که بافت‌ها و چند ضلعی‌ها برای حفظ این هدف نرخ فریم بدون به خطر انداختن کیفیت بصری بهینه شده‌اند.

حال باید منتظر ماند و دید که عملکرد بازی Suicide Squad: Kill the Justice League روی PC چگونه است. ساخته‌ی قبلی استودیوی راکستدی، یعنی عنوان Batman: Arkham Knight در زمان عرضه عمکرد فاجعه‌باری روی پلتفرم مذکور داشت. با توجه به اینکه راکستدی به طور قابل توجهی به بهینه‌سازی Suicide Squad اطمینان بیشتری دارد، بعید است سناریوی مشابهی تکرار شود.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ (۲ فوریه ۲۰۲۴) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.


نظر شما در این باره چیست؟

source

توسط funkhabari