شخصیت‌های غیرقابل بازی (NPC) و همراهان (Pawn) در Dragon’s Dogma 2 شما را برای مسیریابی و دریافت مراحل جانبی راهنمایی خواهند کرد.

سازندگان در Dragon’s Dogma 2، غوطه‌وری محض را هدف گرفته‌اند. به‌گفته سازندگان بازی، برخلاف عنوان نخست، خبری از فهرست مأموریت یا تخته اعلانات (Quest Board) در این اثر نخواهد بود. پیش از این نیز مشخص شده بود که سفر سریع (فست تراول)، به‌صورت محدود ارائه خواهد شد.

سازندگان می‌گویند که در این عنوان اکشن نقش آفرینی، خبری از نشانگر روی نقشه و NPCهایی که علامت یا ویژگی خاصی برای ارائه مأموریت دارند، نیست؛ اگر یک NPC مأموریتی برای شما داشته باشد، به شما نزدیک می‌شود و اگر در مسیر یا خلال مأموریت سردرگم شدید، همراهان شما را راهنمایی خواهند کرد.

همچنین اگر از Pawn (نام همراهان درون بازی) بازیکن دیگری استفاده کنید که در خصوص مأموریت‌های آتی اطلاعات دارد، می‌توانید او را از دادن اطلاعات منع نمایید تا تجربه کاوش آزادانه و خاص خودتان را داشته باشید.

بازی Dragon’s Dogma 2 در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۲۴ (۳ فروردین ۱۴۰۳)، برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و اس و PC منتشر خواهد شد.

برای تجربه این بازی مشتاق هستید؟

source

توسط funkhabari