سخنگوی مایکروسافت می‌گوید از این موضوع مطلع است که در Xbox.com جوری نشان داده می‌شد که Visions of Mana به Xbox Game Pass می‌آید اما این تنها یک خطای فنی بود.

پس از مشاهده ارجاعات Game Pass برای Visions of Mana از کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) در وب‌سایت Xbox، مایکروسافت رسماً تأیید کرد که این بازی RPG به سرویس اشتراکی ایکس‌باکس نمی‌آید. سخنگوی این شرکت به Eurogamer گفت:

در حالی که ما همیشه کتابخانه را به‌روز می‌کنیم و به دنبال راه‌های جدید برای ارائه ارزش و انتخاب‌‌های تازه به مشترکین خود هستیم، در حال حاضر قصد نداریم Visions of Mana را به Game Pass بیاوریم.

Visions of Mana در The Game Awards سال ۲۰۲۳ معرفی شد. با این حال، این بازی در اوایل این ماه در نمایشگاه Xbox Developer_Direct یک نمایش شگفت‌انگیز داشت. حضور این اثر در این مراسم باعث شد برخی تصور کنند که ممکن است بازی در Game Pass قرار گیرد.

داستان آنگونه که طرفداران می‌خواستند نبود، اما همانطور که مایکروسافت یادآوری کرد، در حال حاضر برنامه‌ای وجود ندارد ولی این ممکن است در آینده تغییر کند.

Visions of Mana تابستان امسال برای Xbox Series X/S، PS5، PS4 و PC عرضه می‌شود. بازیکنان در نقش یک Soul Guard به نام Val بازی می‌کنند و باید همراه دوست دوران کودکی خود به درخت Mana بروند. علاوه بر استفاده از المان‌های مختلف برای حملات، جنگ‌های هوایی نیز در بازی وجود دارند. طرفداران موسیقی این سری همچنین می‌توانند انتظار بیش از ۱۰۰ قطعه موسیقی را داشته باشند.

source

توسط funkhabari