در مستند ساخت The Last of Us Part 2، چند تن از کارگردانان و طراحان بازی متذکر شدند که در چهار ماه ابتدایی توسعه، این عنوان با الهام از بازی Bloodborne، ساختۀ استودیوی فرامسافتور (FromSoftware)، مراحل توسعه را سپری میکرد، اما بعدها قضیه تغییر کرد.
یکی از کارگردانان پروژه میگوید که در ابتدا قصد داشتند نهایت تلاش خود را بکنند تا متفاوتترین نمونۀ اولیه را نسبت به نسخۀ اول توسعه دهند. در ابتدا رهبران پروژه تصمیم داشتند یک بازی کاملاً جهان باز با تمرکز بر مبارزات سلاح سرد توسعه دهند و منبع اصلی الهام نیز بازی Bloodborne بود. در ادامه، سازندگان توضیح میدهند که نمیخواستند تنها در زمینۀ مبارزات سلاح سرد از بازی فرامسافتور الهام بگیرند، بلکه قرار بود از مسیرها و ساختار به هم متصل جهان Bloodborne نیز برداشتهایی صورت گیرد؛ دنیایی که قرار بود با اکتشاف پلیر بزرگ و بزرگتر شود. دلیل اصلی این امر نیز آن بود که در چنین آثاری (Bloodborne)، دنیای بازی خود به یک کاراکتر تبدیل میشود و تیم ناتی داگ نیز به دنبال چنین چیزی بود. آنها در ادامه متوجه شدند که چنین رویکردی برای داستانی که قصد روایتش را دارند، مناسب نیست.
نظر شما در این باره چیست؟
source