در فیلم مورد انتظار Sonic the Hedgehog 3 شاهد حضور بازیگران نام آشنای سینمای هالیوود خواهیم بود.

یکی از اقتباس‌های موفق از دنیای بازی‌های ویدیویی که با استقبال خوبی از سوی مخاطبین مواجه شد به فیلم Sonic the Hedgehog (سونیک خارپشت) محصول سال ۲۰۲۰ مربوط می‌شود که با دنباله‌اش مجموع فروشی بالغ بر ۷۲۴ میلیون دلار را پشت سر گذاشته است؛ فروشی قابل قبول که کمپانی پارامونت پیکچرز را مجاب نمود تا ساخت فیلم جدیدی از این مجموعه را تدارک ببیند. فیلمی که نه تنها به بازنشستگی جیم کری از بازیگری پایان داده، بلکه ۳ گانه سونیک دوست داشتنی را در سینما به ارمغان خواهد آورد.

فیلم Sonic the Hedgehog 3 که روز گذشته شاهد انتشار نخستین تیزر از آن بودیم، توسط جف فاولر کارگردانی شده و طبق تازه‌ترین گزارش منتشر شده، میزبان حضور بازیگران جدیدی اعم از کریستن ریتر، جیمز ووک، سوفیا پرناس و کریستو فرناندس خواهد بود تا در کنار جیمز مارسدن، بن شوارتز و ادریس البا لحظاتی ناب و هیجان‌انگیز را برای مخاطبین به ارمغان بیاورند.

علی‌رغم این که اطلاعات چندانی از این دنباله در دسترس نبوده و تنها می‌دانیم که شاهد تقابل سونیک و شدو خواهیم بود اما صداپیشه این مجموعه یعنی بن شوارتز در تازه‌ترین سخنان خود فاش نموده که اتفاقاتی بزرگ و غیرمنتظره در انتظار طرفداران می‌باشد.

فیلم Sonic the Hedgehog 3 برای اکران در تاریخ ۲۰ نوامبر (۳۰ آبان ۱۴۰۳) برنامه ریزی شده است.

منبع: کامیک‌بوک

source

توسط funkhabari