عنوان اکشن ماجراجویی Star Wars Jedi: Survivor، ساخته‌ی استودیوی ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment)، برنده‌ی جایزه‌ی Grammy امسال برای بهترین موسیقی متن یک بازی ویدیویی شده است.

این جایزه برای بهترین موسیقی متن بازی‌های ویدیویی و سایر رسانه‌های تعاملی، به بهترین آهنگساز یا آهنگسازان برای یک موسیقی اوریجینال که به‌ طور خاص برای بازی‌های ویدیویی و سایر رسانه‌های تعاملی خلق شده یا به عنوان همراه با آن ساخته شده است، اعطا می‌شود.

برای مراسم امسال، جایزه‌ی بهترین موسیقی متن بازی ویدیویی به استفن بارتون (Stephen Barton) و گوردی هاب (Gordy Haab) برای موسیقی متن Star Wars Jedi: Survivor اعطا گردید. بازی‌های Call of Duty: Modern Warfare II، God of War Ragnarök، Hogwarts Legacy و Stray Gods: The Roleplaying Musical دیگر نامزدهای دریافت این جایزه بودند.

این برای دومین سال است که برگزارکنندگان Grammy یک جایزه‌ را به بازی‌های ویدیویی اختصاص می‌دهند. سال گذشته بسته گسترش‌دهنده‌ی Assassin’s Creed Valhalla: Dawn of Ragnarök توانست در رقابت با عناوین Aliens: Fireteam Elite، Call of Duty: Vanguard، Marvel’s Guardians of The Galaxy و Old World جایزه‌ی بهترین موسیقی متن را دریافت کند.

بازی Star Wars Jedi: Survivor در حال حاضر بر روی پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس است.


نظر شما در این باره چیست؟

source

توسط funkhabari