کری پاتل (Carrie Patel)، کارگردان بازی Avowed، در آخرین قسمت از پادکست Dropped Frames که توسط itmeJP و CohhCarnage میزبانی شده بود، حضور یافت تا در مورد ARPG آینده صحبت کند.

اول از همه، او تأیید کرد که آبسیدین اینترتینمنت (Obsidian Entertainment) نه تنها از بازخورد مربوط به مبارزات نمایش داده شده در ماه گذشته آگاه است، بلکه آن‌ها از قبل برنامه‌ریزی کرده بودند تا بازی را بر اساس بازخوردها بهبود بخشند و تاثیرگذاری بیشتری داشته باشند.

ما در حال به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتری از Avowed هستیم و تمام این‌ها در حالی است که بازی هنوز به پایان مراحل ساخت خود نرسیده. یکی از موارد دلگرم‌کننده این است که طرفداران برخی از چیزهایی را که ما فعالانه روی آن‌ها کار می‌کنیم، درک می‌کنند و دوست دارند؛ مانند اینکه حملات دشمن می‌تواند بر روی بازیکنان تاثیر بگذارد (مثل هل دادن، Knockdown شدن و …). بله، چیزی که شما دیدید، هفته‌ها از بیلد فعلی عقب‌تر است. به ما اعتماد کنید؛ ما به خوبی روی بازی کار می‌کنیم.

پاتل همچنین تأیید کرد انتخاب‌های پس‌زمینه‌ای که در حین خلق شخصیت‌ها انجام می‌شود، روی گزینه‌های دیالوگ خاصی که برای بازیکنان در دسترس خواهند بود، تأثیر می‌گذارد.

تصمیماتی وجود دارد که می‌توانید از همان ابتدا در مورد شخصیت خود بگیرید. این تصمیمات تأثیرات مکانیکی و همچنین تأثیرات نقش آفرینی خواهند داشت. یکی از مواردی که احتمالاً در ویدیو متوجه آن شده‌اید، این بود که وقتی بازیکن در انتهای ماموریت با ناوکی (Nauki) صحبت می‌کند، یک گزینه با آیکون خاصی کنار آن وجود دارد و به پس‌زمینه شما برمی‌گردد. این یعنی به دلیل انتخاب یک پس‌زمینه خاص در ابتدای خلق شخصیت، فرض می‌کنیم که شما دارای توانایی‌ها، تجربیات و موارد دیگری هستید که تعیین می‌کنند در آن لحظه چه می‌توانید بگویید.

پاتل اطلاعات بیشتری در مورد بازی در طول مصاحبه خود به اشتراک گذاشت:

  • آبسیدین از بازخوردها نسبت به سیستم مبارزات بازی آگاه است و به طور فعال روی آن کار می‌کند
  • تریلر نمایش داده شده در ماه گذشته، هفته‌ها از بیلد فعلی عقب‌تر است
  • بازیکنان خود را همزمان در یک داستان سیاسی ریشه‌دار و یک روایت متافیزیکی در مورد خدایان و ارواح خواهند یافت
  • در بازی Classless System وجود دارد، اما اگر بازیکنان بخواهند، درخت مهارت‌ امکان تعیین Archetypeها را فراهم می‌کند
  • حملات دشمن می‌تواند بر روی بازیکن تاثیر بگذارد (مثل هل دادن، Knockdown شدن و …)
  • در حال حاضر هیچ صحبتی در مورد حالت نیو گیم پلاس (New Game Plus) نشده است
  • برخی تصمیمات در هنگام ساخت کارکتر، تاثیرات مکانیکی و نقش آفرینی خواهند داشت
  • دامنه بازی مشابه The Outer Worlds است
  • درجه‌های سختی بازی مشابه عناوین قبلی هستند
  • ایده کلی آن‌ها این است که نمی‌خواهند بازیکنان را به سمت تصمیمات بد سوق دهند؛ بلکه می‌خواهند مجموعه‌ای از گزینه‌های سرگرم‌کننده را به بازیکن ارائه نمایند
  • در مورد باس فایت‌ها، ایده این است که آبسیدین دشمنان مختلفی را ارائه کند که بازیکنان را به چالش بکشند و باعث نشوند که آن‌ها فقط به یک سبک از بازی متکی باشند
  • این عنوان دارای چرخه روز/شب است، اما تاثیری بر گیم‌پلی نخواهد داشت
  • یک سیستم ارتقاء اسلحه نیز وجود دارد
  • بازی فاقد مینی-گیم (Mini-Game) است
  • قابلیت کوهنوردی وجود ندارد، البته برخی تجهیزات و مهارت‌های مبارزه بر نوع حرکات شما تاثیرگذار خواهند بود
  • سحر و جادو به عصا محدود نخواهد شد؛ Girimoireها نیز یک گزینه هستند
  • همراهان نیز در Avowed درخت مهارت دارند، اگرچه محدودتر است

Avowed در پاییز ۲۰۲۴ برای رایانه‌های شخصی و Xbox Series S|X عرضه خواهد شد. طبق آخرین شایعات، مایکروسافت (Microsoft) ممکن است در آستانه تبدیل شدن به یک ناشر ترد-پارتی باشد و اگر واقعاً اینطور شود، عنوان ARPG آینده آبسیدین ممکن است روی کنسول‌های دیگر نیز عرضه گردد.


نظر شما در این باره چیست؟ لطفاً در بخش نظرات به ما اطلاع دهید.

منبع: Wccftech

source

توسط funkhabari