سونی اینتراکتیو اینترتینمنت (Sony Interactive Entertainment) اعلام کرده است که بتای جدید نرم‌افزار PS5 را برای کاربران منتخب عرضه می‌کند و پیشرفت‌های متعددی را برای کنترلر دوال سنس (DualSense)، به ویژه میکروفون و بلندگوی داخلی آن، به همراه خواهد داشت.

دارنده فرمت اعلام کرده که هم‌اکنون دعوت‌نامه‌ها برای کشورهای منتخب منتشر می‌شوند، اما قصد دارد این به‌روزرسانی را در ماه‌های آینده به صورت جهانی منتشر کند. در ادامه می‌توانید بهبودهای صورت گرفته را بررسی کنید:

۱. بهبود بلندگوهای کنترلر: بلندگوهای کنترلر اکنون می‌توانند صدایی با حجم بالاتر تولید کنند و به شما امکان می‌دهند صداهای داخل بازی و صدای چت صوتی را با وضوح بیشتری بشنوید.

۲. حذف نویز بهبود یافته: کیفیت ورودی میکروفون در کنترلر دوال سنس به لطف یک مدل جدید یادگیری ماشین هوش مصنوعی بهبود یافته است. نویز پس‌زمینه ناشی از فشار دادن دکمه‌ها و صدای بازی کاهش می‌یابد و در نتیجه، تجربه چت صوتی بهتری ایجاد می‌شود. بتای آپدیت جدید را نصب کنید و نرم‌افزار دستگاه کنترلر را به‌روزرسانی نمایید تا هنگام استفاده از میکروفون کنترلر، از وضوح بیشتر صدای چت صوتی خود لذت ببرید.

۳. با این به‌روزرسانی، ممکن است احساس کنید صداهایی که از بلندگوی کنترلر شما می‌آیند بلندتر به نظر می‌رسند. می‌توانید صدای بلندگوی کنترلر خود را از طریق مرکز کنترل آن تنظیم نمایید. در جای دیگر، نسخه بتا به شما امکان تغییر میزان روشنایی کنسول را می‌دهد؛ برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:
Settings > System > Beep and Light > Brightness


نظر شما در این باره چیست؟ لطفاً در بخش نظرات به ما اطلاع دهید.

CYRUSMinecrosoft

source

توسط funkhabari