Persona 3 Reload، بازسازی تحسین شده استودیوی آتلوس (Atlus) و شرکت سگا (SEGA)، برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری X/S، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه شخصی در دسترس است.

سگا سال ۲۰۲۴ را با راه‌اندازی نه یک، بلکه دو JRPG عظیم در عرض یک هفته آغاز کرد و هر دو موفقیت بزرگی برای این شرکت به شمار می‌روند. Like a Dragon: Infinite Wealth مورد تحسین قرار گرفت و از موفقیت تجاری همسان برخوردار شد، با بیش از یک میلیون نسخه فروخته شده در زمان عرضه. Persona 3 Reload که هفته گذشته منتشر شد نیز شروعی مشابه دارد.

Persona 3 Reload در حال حاضر امتیاز متاکریتیک ۸۸ را کسب کرده است و از همین حالا شاهد فروش چشمگیری است. استودیوی سازنده در توییتر اعلام کرد که Persona 3 Reload در هفته اول انتشار بیش از ۱ میلیون واحد فروخته است که اتفاقاً آن را به سریع‌ترین بازی این شرکت در تمام دوران تبدیل می‌کند. این یک شروع چشمگیر به شمار می‌رود، اما وقتی این واقعیت را در نظر بگیرید که بازی از طریق سرویس گیم پس (Game Pass) نیز در دسترس است، حتی بیشتر شگفت‌زده خواهید شد.

در زمان راه‌اندازی، Persona 3 Reload به اوج ۴۵ هزار بازیکن در پلتفرم استیم (Steam) رسید که بزرگترین عرضه روی این پلتفرم برای یک محصول از استودیوی آتلوس تا به امروز محسوب می‌شود. این بازسازی همچنین در جدول هفتگی خرده فروشی بریتانیا در رتبه دوم قرار گرفت. تیم سازنده گفته که قصد ندارد نسخه گسترش یافته Persona 3 Reload را مشابه Persona 4 Golden یا Persona 5 Royal منتشر کند؛ اما افشاگران ادعا کرده‌اند که این بازی در عوض، DLC قابل توجه‌ای پس از عرضه دریافت خواهد نمود.


عنوان Persona 3 Reload هم‌اکنون برای PS5 ،Xbox Series X/S ،PS4 ،Xbox One و PC در دسترس است.

نظر شما در این باره چیست؟ لطفاً در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید.

source

توسط funkhabari