به گفته‌ی نورمن ریداس (Norman Reedus)، شخصیت اصلی بازی، Death Stranding 2 اکشن‌تر و خشن‌تر خواهد بود. به نظر با دنباله‌ی موفقی طرف خواهیم بود.

با بیش از ۱۶ میلیون پلیر، Death Stranding یکی از شناخته‌شده‌ترین آی‌پی‌های کوجیما به شمار می‌رود. حال قرار است شاهد دنباله بازی باشیم که باز هم از بازیگران سرشناسی هم‌چون نورمن ریداس برای ایفای نقش بهره می‌برد.

تریلر اخیر بازی که در State of Play منتشر شد، انتظارات از Death Stranding 2 را به‌شدت بالا برد. نورمن ریداس درباره نسخه دوم می‌گوید که با تجربه‌ی خشن‌تر و خونین‌تری طرف خواهیم بود.

بازی Death Stranding 2 قرار است تجربه‌ای اکشن‌تر و خشن‌تری ارائه دهد. ما در تریلر بازی گوشه‌ای از باس فایت‌ها را نیز مشاهده کردیم و همچنین جهان Death Stranding 2 خیلی گسترده‌تر به نظر می‌رسد.

بازی Death Stranding 2 قرار است از تمام توان پلی استیشن ۵ استفاده کند و کوجیما قول داده که گرافیک بازی تا زمان عرضه از تریلر اخیر نیز فراتر برود.

بازی Death Stranding 2، برای انتشار در سال آینده میلادی برنامه‌ریزی شده است؛ این بازی با برطرف کردن نقاط ضعف بازی نخست و تقویت نقاط قوت آن، قصد دارد تجربه‌ای کم نقص و فراموش نشدنی را ارائه دهد.

شما برای تجربه این بازی مشتاق هستید؟ کدام جنبه‌های تریلر اخیر Death Stranding 2 توجه شما را جلب کرد؟

source

توسط funkhabari.ir