در مصاحبهای با وبسایت IGN، از هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، رئیس فرام سافتور (FromSoftware)، این سوال مطرح شد که چگونه استودیو به این سرعت بازی تولید میکند.
خبرنگار IGN این سوال را مطرح کرد که چگونه این عناوین AAA عظیم را در بازههای کوتاه عرضه میکنند، در حالی که استودیوهای دیگر باید چند سال بیشتر روی عناوینی در مقیاس مشابه وقت بگذارند. میازاکی در این باره توضیح داد:
من نمیدانم آیا این یک راز بزرگ است یا خیر … اما به طور کلی، توسعهدهندگان در استودیوی ما عاشق ساختن چنین بازیهایی هستند و در کاری که انجام میدهند بهینگی و بهرهوری بالایی دارد.
من فکر میکنم یک جنبۀ دیگر آن است که سریع متوجه میشویم و میدانیم که میخواهیم چه چیزی بسازیم و در ابتدای توسعۀ هر پروژه، تصمیمات حیاتی را سریع و بدون تردید اتخاذ میکنیم. ما توانایی بازگو و تکرار مفید را داریم و میتوانیم از برخی ایدهها بگذریم و آنها را روی بورد رها کنیم. این توانایی را هم داریم که سریع ایدههای مطلوب را انتخاب کرده و با سرعت آنها را به عمل بیاوریم. و در نهایت، ما میتوانیم به سرعت تغییر کنیم و تصمیم بگیریم که «چه نوع بازیای» میخواهیم بسازیم.
استودیوی فرامسافتور هماکنون روی Elden Ring: Shadow of the Erdtree کار میکند، اما هیچ پروژهای دیگری از این استودیو معرفی نشده است و هیچ ایدهای در مورد آیندۀ آن نداریم.
source