کارگردان خلاق بازی Rainbow Six Siege در جریان یکی از بزرگترین تورنومنتهای مرتبط با این عنوان، اذعان داشت که بازی مورد بحث میتواند «تا ابد» به کار خود ادامه دهد.
طی یک رویداد بازیهای رایانهای در کشور برزیل، الکساندر کارپازیس (Alexander Karpazis)، کارگردان خلاق عنوان Rainbow Six Siege، به طور مفصل در مورد آینده این بازی به اظهار نظر پرداخت. او با توصیف Rainbow Six Siege به عنوان پرچمدار عناوین شوتر چندنفره یوبیسافت (Ubisoft) طی ۹ سال گذشته و تسلط قابل توجه این عنوان بر بازار کنونی، با اطمینان در ارتباط با موفقیت ادامهدار آن صحبت کرد. به نظر میرسد که با گذشت زمان، محبوبیت این عنوان به علت انتشار بهروزرسانیهای منظم و محتوای جدید از سوی توسعهدهندگان آن در یوبیسافت، به طور روزافزونی در حال افزایش است.
کارپازیس طی صحبتهای خود در رویداد Six Invitational در شهر سائوپائولو، با یادآوری موفقیت بینظیر Rainbow Six Siege اظهار داشت که این عنوان تقریباً از همه بازیهای شوتر سطح بالا در بازار کنونی قدیمیتر است:
من با اطمینان بالا ادعا میکنم که ما دارای یکی از بهترین موتورهای بازیسازی جهان در زمینه محصولات تیراندازی PvP هستیم. تیم ما که از گروهی مجزا برای اصلاح عملکرد موتور بازی بهره میبرد، با تلاشهای فراوان خود سعی بر این دارد که هر ماه به طور تدریجی روشهای تولید محتوا برای بازی را سریعتر، قویتر و پایدارتر کرده و میزان محتوای ارائه شده را به حداکثر برساند.
با سابقه کار ۶ ساله در عنوان Rainbow Six Siege، کارپازیس این فرصت را داشته تا از تماشای پیشرفتهای این بازی و قرار گفتن آن در میان برترینها لذت ببرد. بیشک یوبیسافت هم نگرش فوقالعادهای در قبال انتشار منظم بهروزرسانیهای محتوا و حمایت از جامعه فعال و جهانی این بازی داشته است. در بخشی از مصاحبه، کارپازیس به طور خلاصه در مورد ایده ساخت عنوانی مرتبط با بازی به اظهار نظر پرداخت. او اذعان کرد که ساخت یک دنباله برای Rainbow Six Siege چندان ضروری به نظر نمیرسد؛ زیرا «شما هرگز نمیتوانید آن را دقیقاً با همان کیفیت نسخه اول بسازید». او ادامه داد:
ایده جابجایی موتور ساخت بازی به چیزی کاملاً جدید، نمیتواند پاسخگوی نیازهای یک بازی رقابتی و پرطرفدار مثل Siege باشد. من ترجیح میدهم نامی نبرم؛ اما شما بازیهایی را میبینید که در ساخت دنباله کاملاً مرتکب اشتباه شدهاند؛ زیرا باید تکتک جزئیات موجود در اولین نسخه را بازسازی میکردند و در این امر، ناموفق بودهاند.
در پایان سخنان خود، کارپازیس تاکید کرد که Rainbow Six Siege بازیای است که میتواند به واسطه افراد، استعدادها و ابزارهایی که امروز در اختیار داریم «برای همیشه پابرجا باقی بماند». با در نظر گرفتن گفتوگوی اعضای رسانه اینسایدر گیمینگ (Insider Gaming) با کارمندان یوبیسافت، میتوان قاطعانه بر این ادعا صحه گذاشت و تمایل این شرکت برای زنده نگه داشتن Rainbow Six Siege در سالهای آینده را تایید کرد.
نظر شما در این باره چیست؟ لطفاً در بخش نظرات به ما اطلاع دهید.
source