بالاخره می‌توانیم شاهد رونمایی ار نخستین تصاویر ریبوت مورد انتظار فیلم The Crow با نقش آفرینی بیل اسکاشگورد باشیم.

یکی از آثار پرسر و صدای هالیوود که پروسه تولیدش با تراژدی دردناکی همراه بوده، به ساخته الکس پرویاس یعنی The Crow (کلاغ) مربوط می‌شود که قصور دست اندرکاران پشت صحنه در بحبوحه فیلم‌برداری سبب شد تا برندون لی مورد اصابت گلوله واقعی قرار گرفته و جان خود را از دست بدهد. واقعه تلخی که تا ابد در یادها باقی خواهد ماند و سبب خواهد شد تا تماشای ساخته ابرقهرمانی سال ۱۹۹۴ میلادی برای مخاطبینش جلوه چندان رضایت بخشی نداشته باشد.

حال پس از گذشت سال‌ها انتظار و پشت سر گذاشتن فراز و نشیب‌های بسیار بالاخره زمان آن فرا رسیده تا شاهد نخستین تصاویر از ریبوت فیلم کلاغ به کارگردانی روپرت سندرز و نقش آفرینی بیل اسکاشگورد باشیم که خوشبختانه این بار خبری از بروز یک تراژدی دیگر نبوده و پروسه فیلم‌برداری به خوبی و خوشی طی شده است.

در ادامه می‌توانید شاهد بیل اسکاشگورد در قامت اریک دراون/کلاغ باشید. در اینجا نیز می‌توانید باقی تصاویر منتشر شده را مشاهده نمایید.

انتشار نخستین تصاویر از ریبوت فیلم The Crow - گیمفا

در این احیای مجدد باری دیگر با مردی اهل موسیقی و ساز به نام اریک دراون آشنا می‌شویم که به همراه نامزدش با نقش آفرینی اف‌کی‌ای توئیگز توسط گروهی مزدور به قتل می‌رسد. با این حال به او فرصت مجددی داده شده تا در قامت مردی با توانایی‌های ماورایی به زندگی بازگشته و به انتقام از معشوقه کشته شده‌اش، وقایعی هیجان‌انگیز و مرگبار را رقم بزند.

فیلم The Crow برای اکران در تاریخ ۷ ژوئن (۱۸ خرداد ۱۴۰۳) برنامه ریزی شده است.

منبع: کامیک‌بوک

گیمرِ روان شناسقاتل فنبوی1

source

توسط funkhabari