برای گیمرها هیچ هیجانی بالاتر از این نیست که همراه با گیمینگ، کسب درآمد از بازی داشته باشند! امروزه انواع بازی‌ها در سراسر جهان مورد توجه قرار گرفته‌اند، اما این بازی‌ها دیگر تنها به خوشگذرانی ختم نمی‌شوند. گیمرها می‌توانند با کسب درامد از بازی موبایل محبوب خود، با یک تیر چند نشان بزنند. برای مثال، بازیکنان بازی محبوب کالاف دیوتی با یادگیری چند ترفند ساده می‌توانند کسب درامد با بازی کالاف داشته باشند. کسب درآمد از بازی کالاف دیوتی موبایل، روش‌های زیادی دارد که گیمرها می‌توانند باتوجه به شرایط و بودجه خود هرکدام از آنها را امتحان کنند. برای آشنایی با کسب درآمد از بازی به تومان، با گیمفا همراه باشید.

کسب درآمد از بازی موبایل به چه صورت است؟

بازی‌های متنوعی وجود دارند که گیمرهای ایرانی می‌توانند از آنها درآمدزایی داشته باشند. جالب است بدانید تقریبا بیشتر گیمرها وقت خود را صرف بازی هایی که پول میدهند می‌کنند بدون آنکه اطلاعی از نحوه درآمدزایی از آنها داشته باشند. روش‌های متعددی برای کسب درامد با بازی ها وجود دارد، در ادامه این مطلب نحوه کسب درآمد از بازی کالاف دیوتی موبایل که یکی از محبوب ترین بازی ها در بین گیمر هاست را بررسی می‌کنیم.

چگونه از کالاف دیوتی موبایل کسب درامد کنیم ؟

۶ روش کسب درآمد از بازی موبایل در ایران - گیمفا

بازی کالاف دیوتی موبایل یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها در بین گیمرها است که چیزی بیشتر از تفریح و سرگرمی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد، این گزینه برای کسب درآمد از بازی می‌تواند بهترین انتخاب باشد! در سال ۲۰۱۹، این بازی توسط شرکت اکتیویژن برای سیستم عامل‌های ios و اندروید منتشر شد. پس از انتشار آن، طولی نکشید که تمام توجه‌ها به این بازی جلب شدند. درحال حاضر، این گزینه به یک منبع عالی برای کسب درآمد گیمرها تبدیل شده است. که در ادامه این مقاله به بررسی مهم‌ترین روش‌های کسب درآمد از بازی کالاف پرداخته ایم.

۶ روش کسب درآمد از بازی کالاف دیوتی موبایل

  • شرکت در تورنمنت های کالاف دیوتی موبایل
  • تولید محتوا و استریم کالاف دیوتی موبایل
  • حمایت مالی و اسپانسر شیپ کالاف
  • فروش کالاهای تبلیغاتی کالاف
  • مربیگری و آموزش بازی کالاف دیوتی موبایل
  • فروش اکانت کالاف دیوتی

شرکت در تورنمنت های کالاف دیوتی موبایل

تورنمنت کالاف دیوتی موبایل رقابتی است که در این بازی به‌صورت فصلی برگزار می‌شوند. تمام بازیکنان می‌توانند در این رقابت‌ها شرکت کنند و جوایز قابل توجهی به‌دست بیاورند. برای بازیکنان که لول پایینی دارند، این رقابت‌ها یک فرصت عالی محسوب می‌شود تا با شرکت در رقابت‌ها رنک و لول خود را به سرعت افزایش دهند.

جوایز درنظر گرفته شده برای برندگان این رقابت‌ها به‌خوبی تلاش آنها را در این مسیر جبران می‌کند. این جوایز توسط اسپانسرهای جهانی تامین می‌شوند و تنوع زیادی دارند. به این صورت که جایزه هر تورنمنت با تورنمنت دیگر متفاوت است، همچنین نوع این جوایز پس از برگزاری تورنمنت‌ها مشخص می‌شوند. اما تاکنون همه هدایا به‌طور کامل رضایت برندگان را به‌دست آورده‌اند.

گرچه تورنمنت‌ها برای حرفه‌ای شدن بازیکنان برگزار می‌شوند، اما شما می‌توانید به‌عنوان یک راه عالی برای درآمدزایی با این بازی به آنها نگاه کنید. معمولا جوایزی که برای برندگان درنظر گرفته می‌شود شامل هدایای نقدی به دلار با رقم بالا هستند، بنابراین ارزش وقت گذاشتن و برنده شدن را دارند.

تولید محتوا و استریم کالاف دیوتی موبایل

استریمینگ یکی دیگر از روش‌های درآمدزایی با بازی است. در برخی از پلتفرم‌ها مانند یوتیوب و توییچ قابلیت استریم فراهم شده است که این گزینه در کالاف دیوتی هم دیده می‌شود. از طریق استریم بازی شما می‌توانید به‌راحتی با دریافت تبلیغات، اشتراک‌های پرداختی و ازطریق دونیت مخاطبان خود درآمد داشته باشید.

برای این کار کافیست که استریمر مود این بازی را روشن کنید تا نام شما و سایر بازیکنان بازی پنهان شود. این حالت از لو رفتن اطلاعات شما در حین استریم جلوگیری خواهد کرد. برای فعال کردن این بخش باید به قسمت تنظیمات، به بخش Legal and Privacy بروید و گزینه استریمر مود را روشن کنید.

حمایت مالی و اسپانسر شیپ کالاف

برندها برای معرفی شدن و تبلیغ محصولات خود به توجه و علاقه مردم نیاز دارند! اگر در زمینه استریم فعال باشید می‌توانید با جلب نظر برندها، حمایت مالی آنها را دریافت کنید. هر چه میزان دنبال‌کننده‌ها و میزان محبوبیت شما بیشتر باشد، درآمد بیشتری ازطریق اسپانسرشیپ به‎دست خواهید آورد.

فروش کالاهای تبلیغاتی کالاف

۶ روش کسب درآمد از بازی موبایل در ایران - گیمفا

بسیاری از مردم دوست دارند با پوشیدن یا استفاده از ابزارهای خاص، علاقه خود را به زمینه‌های مختلف ازجمله بازی‌ها نشان دهند. شما می‌توانید از علاقه گیمرهای کالاف دیوتی برای کسب درآمد استفاده کنید. از طریق یک بستر مناسب، برای فروش آیتم‌هایی با نماد بازی کالاف دیوتی اقدام کنید. شما می‌توانید فروشگاه مخصوص کالاهای بازی کالاف خودتان را داشته باشید و با فروش محصولات این بازی، درآمدزایی کنید.

مربیگری و آموزش بازی کالاف دیوتی موبایل

۶ روش کسب درآمد از بازی موبایل در ایران - گیمفا

به‌عنوان یک بازیکن حرفه‌ای کالاف، شما می‌توانید این مهارت و دانش خود را با بازیکنان دیگر به‌اشتراک بگذارید و در ازای آن پول دریافت کنید. اگر تجربه شرکت در تورنمنت‌ها را دارید، برای بازیکنانی که در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند کلاس آموزشی برگزار کنید. بدون شک، افزایش مهارت در این بازی به تجربه بالا مربوط می‌شود، اما ترفندهایی برای مبارزه وجود دارند که طی این تجربه‌ها به‌دست می‌آیند. ترفندها و تجربه‌های خود در مبارزات کالاف دیوتی را به‌عنوان یک گنج عالی برای کسب درآمد از بازی درنظر بگیرید.

فروش اکانت کالاف دیوتی

پیشنهاد آخر ما برای کسب درآمد از بازی کالاف دیوتی فروش اکانت خود در این بازی است. اما اگر قصد دارید از این روش اقدام کنید باید چند نکته را درنظر داشته باشید. برای فروش اکانت کالاف دیوتی موبایل میزان لول اکانت اهمیت زیادی دارد. هرچه لول بالاتر باشد، قیمت اکانت هم افزایش پیدا می‌کند. برای افزایش لول اکانت لازم است که فعالیت‌های بازی را با سرعت پیش ببرید.

بهترین روش برای افزایش سرعت بالا بردن لول اکانت و درنتیجه افزایش درآمدزایی از این طریق، خرید سی پی کالاف است. با خرید سی پی بازیکنان می‌توانند در کمترین زمان تجهیزات خود را ارتقا دهند و مانند یک پلیر حرفه‌ای، به بازی بپردازند. اما سوال اصلی آن است که چگونه سی پی بخریم؟

چگونه سی پی بخریم؟

۶ روش کسب درآمد از بازی موبایل در ایران - گیمفا

سی پی پول مخصوص کالاف دیوتی است که بسیاری از آیتم‌ها را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد. با خرید سی پی بازیکنان می‌توانند به آیتم‌های مختلف دسترسی پیدا کنند و ارتقا تجهیزات خود را در کمترین زمان ممکن پیش ببرند. درنتیجه، خرید سی پی می‌تواند تاحد زیادی به افزایش لول بازیکنان تاثیرگذار باشد. روش‌های زیادی برای دریافت سی پی وجود دارند، مانند انجام ماموریت‌ها و چالش‌ها، شرکت در ایونت‌ها، جوایز روزانه و هفتگی و…، اما تمام این روش‌ها به زمان و انرژی زیادی نیاز دارند.

خرید سی پی ارزان ایران موجو روشی است که بلافاصله مقدار سی پی مورد نیاز را در اختیار شما قرار می‌دهد. ایران موجو معتبر ترین سایت خرید سی پی است که امکان خریدی بی‌دردسر و فوری را برای بازیکنان فراهم می‌کند. هر زمانی که به افزایش سرعت لول آپ خود نیاز پیدا کردید، سی پی ارزان ایران موجو درکمتر از چند دقیقه به حساب شما واریز خواهد شد.

بهترین روش کسب درآمد از بازی کالاف دیوتی موبایل از نظر شما

کسب درآمد از بازی می‌تواند از روش‌های مختلف امکان‌پذیر باشد، بازیکنان می‌توانند باتوجه به شرایط خود بهترین روش را برای درآمدزایی از این طریق استفاده کنند. اگر انتخاب شما برای درآمدزایی، فروش اکانت کالاف دیوتی است حتما خرید سی پی ارزان ایران موجو را به‌عنوان یک روش سریع و مطمئن برای افزایش سطح اکانت خود درنظر داشته باشید. به نظر شما، دیگر چه روش‌هایی برای کسب درآمد از بازی کالاف دیوتی وجود دارد؟ از نظر شما بهترین روش برای درآمدزایی از بازی کالاف دیوتی کدام است؟

人Acker益man人

source

توسط funkhabari