تام هندرسون (Tom Henderson) از وبسایت Insider-Gaming بهتازگی اطلاعات جدیدی از بازی Assassin’s Creed Red را به اشتراک گذاشته است.
اطلاعات جدید Assassin’s Creed Red به مکانیکهای گیمپلی و همچنین موتور بازی اختصاص دارد. به نظر میرسد که این دو مورد برای عصر جدید این فرنچایز ساخته شده است.
فرنچایز Assassin’s Creed به طور کلی لزوماً به سمت استفاده از یک موتور جدید حرکت نمیکند، اما برای نسخههای بعدی خود از یک تکامل قابل توجه به نام «Anvil Pipeline» استفاده خواهد کرد. برخی منابع توضیح دادند که موتور Anvil Pipeline به همه استودیوهای مختلف Assassin’s Creed (که تعداد زیادی از آنها وجود دارد) اجازه میدهد تا به جای داشتن نسخهها و شاخههای مختلف، از یک شاخه واحد کار کنند. بیشتر به این معنی است که Assassin’s Creed از خطوط نورپردازی کلی و هندسه مجازی با ردیابی پرتوها به صورت بصری بهره خواهد برد. انتقال به موتور Anvil Pipeline به این معنی است که تیمهای توسعه مجبور شدهاند همه چیز را در این مجموعه، از جمله انیمیشنها، سیستم پارکور، آب و هوای پویا و غیره را به طور کامل بازبینی کنند.
مبارزات در Assassin’s Creed Red شبیه به نسخهی Valhalla توصیف شده است، اما ظاهراً دارای خشونت بیشتر و مواردی مانند خون و سر بریدن خواهد بود. مخفیکاری نقش مهمی را در این بازی ایفا میکند و تا حدودی به سری Splinter Cell شباهت دارد. بازیکنان میتوانند مشعلها را خاموش کنند و در میان چمنها و بوتهها پنهان شوند.
بازیکنان در این بازی میتوانند پایگاه بزرگ خود را به نام Hideout بسازند. Hideout جایی است که بازیکن میتواند به میل خود، مواردی مانند اسلحه خانه، Dojo، Alter و موارد دیگر را بسازد. این ساختمانها نیز قابل شخصیسازی هستند و شما میتوانید مکان ساختمان، طرح سقف تا چیدمان داخلی و جایی که میتوانید سلاحها و زرههای خود را به نمایش بگذارید، انتخاب کنید.
به طور کلی فرنچایز Assassin’s Creed در حال جهش عظیمی است. بازی Assassin’s Creed Red قرار است در ماههای آینده به صورت رسمی توسط یوبیسافت (Ubisoft) رونمایی شود.
طبق گزارشهای قبلی، گفته میشود وقایع Assassin’s Creed Red در دوران ژاپن فئودال دنبال میشود و از دو شخصیت اصلی به نامهای Naoe و Yasuke برخوردار خواهد بود.
نظر شما در این باره چیست؟
source