سازنده Dragon’s Dogma 2: «ما قصد داریم نرخی در حدود یا بالاتر از ۳۰ فریم بر ثانیه داشته باشیم. این موضوع برای کنسولها نیز صادق خواهد بود».
عنوان Dragon’s Dogma 2 بدون شک یکی از مهمترین بازیهای آینده برای طرفداران ژانر نقش آفرینی (RPG) است. گیمرها از زمان انتشار اولین بازی در سال ۲۰۱۲ (برای پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰) درخواست ساخت یک دنباله را داشتند. پس از این همه انتظار، بالاخره نوبت به عرضه دنباله در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۲۴ (۳ فروردین ۱۴۰۳) خواهد رسید و دیروز، اطلاعات زیادی از این محصول توسط سازنده منتشر شد.
کارگردان بازی، هیدکی ایتسونو (Hideaki Itsuno)، با رسانه گیم اینفورمر (Game Informer) به مصاحبه پرداخت؛ جایی که او تکرار کرد Dragon’s Dogma 2 با نرخ فریم متغیر اجرا میشود؛ اما ما فرض میکنیم که چندین نفر از شما ناامید خواهید شد؛ زیرا این بدان معنی است که تقریباً با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا میگردد:
بازی دارای نرخ فریم بدون محدودیت است. ما قصد داریم که با نرخ حدود یا بیشتر از ۳۰ فریم بر ثانیه حرکت کنیم. این موضوع برای کنسولها هم صدق میکند. تعدادی از توابع را نیز میتوانید روشن یا خاموش نمایید.
بنابراین میتوانید سعی کنید آن چه را که میخواهید تغییر دهید؛ اما طبق گفته کارگردان، تنظیمات زیادی برای دستکاری وجود ندارد و بازی در نهایت همچنان با نرخ فریمی اجرا میشود که صراحتاً متعلق به نسل گذشته است. ما هنوز مطمئن هستیم که این یک بازی عالی خواهد بود. نرخ فریم چقدر برای شما مهم است؟
نظر شما در این باره چیست؟ لطفاً در بخش نظرات سایت به ما اطلاع دهید.
source