در پنل GDC 2024، مت فیرور (Matt Firor)، کارگردان بازی Elder Scrolls Online، اعلام کرد که این عنوان MMO از زمان عرضه تا به امروز، حدود ۲ میلیارد دلار هزینۀ و خرجکرد مشتریان را به خود دیده است.
در طول فعالیت ۱۰ سالۀ این عنوان، شاهد چنین موفقیت چشمگیری بودهایم. توسعۀ Elder Scrolls Online از سال ۲۰۰۷ آغاز شد و از آن زمان برای ۷ پلتفرم در دسترس قرار گرفته است و مشتریان بیش از ۲ میلیارد دلار برای آن هزینه کردهاند. البته، مهم است اشاره کنیم فیرور متذکر نشد چه میزان از این درآمدزایی به فروش و چه میزان به پرداختهای درونبرنامهای یا هزینههای اشتراک مربوط میشوند.
The Elder Scrolls Online، امسال دهمین سالگرد عرضه را جشن میگیرد. این عنوان که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد، یک سال بعد به کنسولها آمد و سیستم اشتراکی پولی نیز دریافت کرد. در طول این ۱۰ سال، بازی ۲۳ بستۀالحاقی و ۹ فصل دریافت کرده و توانسته پلیرهای خود را حفظ کند.
source