PS5 Pro همچنان در چرخه‌ اخبار باقی مانده است و هر چند هفته، جزئیات جدیدی در مورد آن منتشر می‌شود.

به دنبال منابع متعدد، یک افشاگر معتبر دیگر، وجود اسناد داخلی Sony در مورد این کنسول را تأیید کرده. طبق گفته‌ این منبع، Sony از توسعه‌دهندگان خود خواسته است که بازی‌ها را برای این کنسول تا تابستان آماده کنند. عدم اعلام رسمی از سوی Sony با نزدیک شدن به تابستان، برای برخی نگران‌کننده به نظر می‌رسد. با این حال، این گزارش‌ها تأیید می‌کنند که رونمایی از این کنسول به‌زودی انجام خواهد شد.

وبسایت The Verge با بررسی اسنادی که از طریق منابع نزدیک به Sony به دست آورده، مشخصات پلی استیشن ۵ پرو را تأیید کرده است. این غول بازی‌سازی می‌خواهد مطمئن شود که استودیوها تاکنون عناوین خود را برای کنسول پرو با تمرکز بر فناوری رهگیری پرتو آماده کرده‌ باشند. The Verge با تأیید گزارش‌های قبلی، اعلام کرد که کنسول پرو از اسم رمز Trinity استفاده می‌کند و بازی‌های سازگار با این کنسول با عنوان «بهینه‌سازی‌شده برای پلی استیشن ۵ پرو» برچسب‌گذاری خواهند شد.

طبق گفته‌ منابع، Sony در حال حاضر کیت‌های توسعه را برای تمام استودیوها ارسال می‌کند. تیم‌ها می‌توانند مستقیماً کیت‌ها را از Sony درخواست کنند و شرکت قصد دارد نهایتاً تا آگوست (مرداد ماه)، بازی‌ها را برای این سخت‌افزار تأیید نماید. این موضوع، مدرک دیگری برای عرضه‌ کنسول مورد بحث در اواخر سال ۲۰۲۴ است. با انجام شدن مراحل اداری، پلی‌ استیشن باید بتواند روی بازاریابی و عرضه‌ کنسول تا قبل از پایان سال ۲۰۲۴ تمرکز کند.

source

توسط funkhabari