۵ بازی از فهرست ۱۰ عنوان برتر علاقه‌مندی‌ Steam در زمان انتشار بر روی سرویس Game Pass در دسترس خواهند بود.

برخی از بازی‌های ویدیویی از روز اول عرضه‌ بر روی سرویس اشتراکی Game Pass در دسترس قرار می‌گیرند و این روند همچنان ادامه دارد. ارائه‌ی این مدل توسط مایکروسافت باعث شده تا کاربران از پلتفرم‌های مختلف به این سرویس جذب شوند. اکنون مشخص شده نیمی از ۱۰ بازی برتر لیست علاقه‌مندی Steam در هنگام عرضه بر روی این سرویس اشتراکی منتشر خواهند شد.

5 بازی از 10 عنوان لیست علاقه‌مندی Steam در زمان عرضه روی Game Pass منتشر خواهند شد
۱۰ بازی برتر فهرست علاقه‌مندی Steam

بیشترین علاقه‌مندی‌ها در Steam شامل بازی شوتر اول شخص مانند Stalker 2 و عنوان اکشن نقش‌آفرینی سولزلایک Black Myth: Wukong است. در میان این بازی‌ها، اغلب عناوین بزرگ روی سرویس Game Pass منتشر می‌شوند.

فهرست بازی‌هایی که از این لیست روی Game Pass منتشر می‌شوند، به شرح زیر است:

  • Stalker 2: Heart of Chornobyl
  • Frostpunk 2
  • Hollow Knight: Silksong
  • Manor Lords
  • Ark 2

۴ مورد از بازی‌های فوق قرار است در سال جاری میلادی منتشر شوند. با این حال، احتمال انتشار Hollow Knight: Silksong در سال ۲۰۲۴ وجود دارد، هر چند تاریخ عرضه‌ی آن هنوز به صورت رسمی مشخص نشده است. اخیراً رده‌بندی سنی این عنوان اکشن ماجراجویی مترویدوانیایی در کره جنوبی و استرالیا به ثبت رسیده است و به نظر می‌رسد در آینده‌ی نزدیک شاهد اعلام تاریخ انتشار آن خواهیم بود.

این تنها بخش کوچکی از عناوینی است که Game Pass در سال ۲۰۲۴ ارائه خواهد کرد. قبلاً عناوینی مانند Resident Evil 2 و Shadow of the Tomb Raider در سال جاری میلادی به این سرویس اضافه شدند. از سوی دیگر، بازی‌های فرست پارتی مورد انتظار ایکس باکس شامل Senua’s Saga: Hellblade 2، Indiana Jones and the Great Circle و Avowed نیز امسال از روز اول عرضه بر روی سرویس اشتراکی مذکور در دسترس خواهند بود.

source

توسط funkhabari