جک بلک ویدیویی از پشت صحنه فیلم اقتباسی از بازی ویدیویی Minecraft را منتشر کرده که از نام شخصیت وی رونمایی کرده است.

جک بلک را می‌تون به عنوان بازیگر پرمشغله اقتباس‌های سینمایی از صنعت بازی‌های ویدیویی خطاب کرد که ایفای نقش در آثاری نظیر The Super Mario Bros. Movie (فیلم برادران سوپر ماریو)، Borderlands (سرزمین‌های مرزی) و Minecraft (ماینکرفت) را بر عهده گرفته است. بازیگری دوست داشتنی و توانمند که به همراهی جیسون موموآ و جرد هس قصد دارد تا یکی از عجیب‌ترین فیلم‌های سال‌های اخیر سینمای هالیوود را برای طرفدارانش به ارمغان بیاورد.

مدتی می‌شود که پروسه فیلم‌برداری ماینکرفت به پایان رسیده و همچنان اطلاعات چندانی از جزئیات این پروژه در دسترس نمی‌باشد. با این حال به تازگی جک بلک ویدیویی را در صفحه اینستاگرام شخصی خود منتشر کرده که از نام شخصیت وی در این اقتباس رونمایی کرده است. ویدیویی که در ادامه می‌توانید مشاهده کرده و با نام “استیو” روبرو شوید.

اگر عنوان ماینکرفت را تجربه کرده باشید، بایستی بدانید که استیو شخصیت اصلی این بازی ویدیویی محسوب می‌شود که کنترل آن بر عهده بازیکنان قرار داشته است. تماشای جک بلک در حالی که لباس آبی بر تن کرده می‌تواند جلوه سرگرم‌کننده‌ای داشته باشد اما نکته حائز اهمیت ماجرا در این است که استیو هیچ پیشینه و سرگذشتی نداشته و مشخص نیست که کریس بومن و هبل پالمر به عنوان نویسندگان این اقتباس، چه داستانی را حول محور وی تدارک دیده‌اند.

فیلم Minecraft برای اکران در تاریخ ۴ آوریل ۲۰۲۵ (۱۵ فروردین ۱۴۰۴) برنامه ریزی شده است.

منبع: کولایدر

source

توسط funkhabari