در حالی که تصور می‌شد The Movie Critic آخرین فیلم کوئنتین تارانتینو خواهد بود اما در خبری غیرمنتظره شاهد لغو ساخت این پروژه هستیم.

کوئنتین تارانتینو کارگردان و نویسنده مشهور و صاحب سبک هالیوود برای ساخت دهمین و آخرین فیلم سینمایی خود در نظر داشت تا اثری تحت عنوان The Movie Critic (منتقد سینما) را تولید نماید که در بستری از کالیفرنیا سال ۱۹۷۷ میلادی جریان داشت و نه تنها از برد پیت به عنوان بازیگر نقش اصلی بهره می‌برد، بلکه شایعاتی حول محور حضور تام کروز نیز در این پروژه به گوش می‌رسید. مسائلی که سبب شده بود تا با فیلمی مورد انتظار و بسیار هیجان انگیز طرف باشیم.

با این حال در خبری شوکه‌کننده متوجه شدیم که پرونده ساخت The Movie Critic برای همیشه بسته شده است. زیرا کوئنتین تارانتینو به صورت رسمی اعلام کرده که از ساخت این پروژه انصراف داده و به هیچ عنوان قصد بازنویسی فیلم‌نامه و یا احیای آن را نخواهد داشت و به جای آن درصدد تجربه اتفاق کاملاً جدیدی می‌باشد. این که چرا و به چه علتی از ساخت منتقد سینما منصرف شده، در هاله‌ای از ابهام قرار داشته و هیچ واکنشی نسبت به این مسئله از خود بروز نداده است.

حال این سوال مطرح می‌شود که پروژه بعدی کوئنتین تارانتینو چه خواهد بود؟ آیا همچنان خواهان ساخت دهمین فیلمش به عنوان پایان کار کارگردانی‌اش خواهد بود؟ در سال ۲۰۱۹ میلادی شاهد خبری مبنی بر ساخت فیلمی از فرنچایز پیشتاران فضا با درجه سنی بزرگسال بودیم که از آن زمان تاکنون هیچ خبری حول محور این پروژه به گوش نرسیده است. همچنین در سال ۲۰۲۲ میلادی نیز ایده ساخت یک مجموعه تلویزیونی ۸ قسمتی را مطرح کرد که هرگز چنین اتفاقی رنگ و بوی واقعیت به خود نگرفت.

باید صبر کرد و دید که این فیلم‌ساز منحصر به فرد سینمای هالیوود چه برنامه‌ای برای آینده و شگفت‌زده کردن طرفدارانش خواهد داشت.

منبع: ورایتی

source

توسط funkhabari