با بر عهده گرفتن نقش گرالت توسط لیام همسورث، حال کمپانی نتفلیکس ویدیویی از فصل چهارم The Witcher با محوریت گردهمایی بازیگران منتشر کرده است.

شرایط برای آغاز پروسه فیلم‌برداری فصل چهارم The Witcher (ویچر) مهیا شده و بازیگران آماده هستند تا به ایفای نقش‌های خود همانند گذشته بپردازند؛ با این تفاوت که این بار به جای هنری کویل، لیام همسورث وظیفه به تصویر کشیدن شخصیت گرالت از ریویا را خواهد داشت. بازیگر ۳۴ ساله استرالیایی که طی ماه‌های گذشته مشغول انجام تمرینات مورد نیاز بوده تا بتواند سکانس‌های اکشن را فیلم‌برداری کرده و در حد و اندازه ظاهر و فیزیک هنری کویل مخاطبین این مجموعه تلویزیونی اقتباسی و فانتزی را راضی نگه دارد.

به رسم هر سریال دیگری، قاعدتاً پیش از شروع به ساخت فصلی جدید، بازیگران گرد یکدیگر جمع شده تا شروع به دیالوگ خوانی کرده و در قامت نقش‌هایشان، با دیگران ارتباط برقرار کرده تا آمادگی لازم برای حضور در مقابل دوربین را داشته باشند. گردهمایی که برای نخستین‌بار از گرالت لیام همسورث برخوردار خواهد بود.

در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده را مشاهده نمایید.

در حالی که فعلاً تاریخ پخشی برای فصل چهارم مجموعه تلویزیونی The Witcher از سوی کمپانی نتفلیکس اعلام نشده اما به تازگی گزارشی منتشر شده که خبر از پایان این حماسه پرفراز و نشیب در فصل پنجم می‌دهد. باید دید که لیام همسورث در ۲ فصل باقی مانده می‌تواند جایگزین برحقی برای هنری کویل باشد یا که طرفدارانش را ناامید خواهد کرد.

منبع: کولایدر

source

توسط funkhabari