از عرضه آخرین نسخه سری Just Cause حدود ۵ سال می‌گذرد و توسعه‌دهنده این سری، استودیوی Avalanche، در حال توسعه یک عنوان جدید است که چند سال پیش رونمایی شد.

آخرین ساخته Avalanche Studios Group، بازی Just Cause 4 بوده که سال ۲۰۱۸ توسط Square Enix برای کنسول‌های نسل هشتم و PC منتشر شد. طرفداران این استودیو مدت زیادی است که منتظر بازی جدید این تیم هستند. این انتظار پس از این که شرکت Square Enix در سال ۲۰۲۲ توسعه دنباله سری Just Cause را تایید کرد بیشتر هم شد.

در حالی که طرفداران همچنان منتظر شنیدن اخبار تازه در مورد Just Cause بعدی هستند، Avalanche Studios Group مدتی پیش، ساخت یک اثر جهان آزاد AAA مدرن را تایید کرد.

بر اساس گزارش رسانه پرتغالی GeekInOut، استودیوی سازنده یک آگهی استخدام منتشر کرده که طبق آن بازی جدیدی در راه است. بازی مورد نظر، Contraband نام دارد که در سال ۲۰۲۱ و طی شوکیس Xbox و Bethesda معرفی شده بود ولی جزئیاتی از آن در دست نداشتیم.

آگهی شغلی منتشر شده، برای موقعیت مدیر تولید تمام‌وقت در استودیوی استکهلم می‌باشد. در توضیحات این آگهی نوشته شده که این جایگاه، نیازمند «کار نزدیک با بهترین تیم تهیه‌کنندگان برای رسیدن به دیدگاه و هدف خلاقانه» است.

هنوز اطلاعات زیادی درباره جزئیات گیم‌پلی و تاریخ عرضه Contrabond منتشر نشده است، اما می‌دانیم که این اثر یک عنوان انحصاری برای کنسول‌های Xbox خواهد بود.

source

توسط funkhabari