به تازگی از فیلم کوتاه و جدیدی حول محور هیولای نمادین و دوست داشتنی سینما یعنی Godzilla رونمایی شده که طرفدارانش را به وجد خواهد آورد.

طرفداران و دوست‌داران هیولای نمادین و محبوب سینمای جهان یعنی گودزیلا در حال سپری کردن دوران سرگرم‌کننده و جذابی هستند. زیرا در طی ۱ سال گذشته با ۲ فیلم جذاب و دیدنی به نام‌های Godzilla x Kong: The New Empire (گودزیلا و کونگ: امپراتوری جدید) و Godzilla Minus One (گودزیلا منفی یک) روبرو شده که هر یک جنبه متفاوت و حماسی از ویرانگری‌های این هیولا را به تصویر کشیده که با جلوه‌های بصری چشم‌نواز و دیدنی موجب رقم خوردن سکانس‌های دیوانه‌واری شده که هر سینماگری را به وجد آورده است.

حال طبق تازه‌ترین گزارش منتشر شده به نظر می‌رسد که گودزیلا قصد توقف و استراحت نداشته و به زودی با فیلم کوتاه و جدیدی به استقبال طرفدارانش می‌آید که در اصل یک رویداد زنده خواهد بود. اثری تحت عنوان Godzilla: Attack on Tokyo (گودزیلا: حمله به توکیو) که توسط کمپانی ژاپنی توهو ساخته شده و در نظر دارند تا آن را بر یک پرده بسیار بزرگ ۱۰۰ متری به معرض نمایش بگذارند. تصاویر این فیلم کوتاه را می‌توانید در ادامه مشاهده نمایید.

همانطور که در تصویر منتشر شده می‌توان شاهد بود، در این فیلم/رویداد به مانند همیشه با گودزیلای تخریب‌گری طرف هستیم که این بار رباتی تحت عنوان Super X2 سعی دارد تا در برابر او ایستادگی کرده و از یک ساختمان بسیار بلند محافظت نماید.

رویداد Godzilla: Attack on Tokyo در تاریخ ۲۷ آوریل (۸ اردیبهشت) آغاز خواهد شد.

منبع: کامیک‌بوک

source

توسط funkhabari