تام هالند به صحبت درباره فیلم Spider-Man 4 پرداخته و اعلام کرده که انتظارات پس از No Way Home به شدت افزایش پیدا کرده است.

تام هالند آخرین‌بار در سال ۲۰۲۱ میلادی با فیلم Spider-Man: No Way Home (مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست) شخصیت پیتر پارکر/مرد عنکبوتی را در بستری از روایتی حول محور جهان‌های موازی همراه با اندرو گارفیلد و توبی مگوایر به تصویر کشید که با استقبال بی‌سابقه مخاطبین روبرو شد و فروش ۱ میلیارد و ۹۲۲ میلیون دلاری را در بحبوحه همه‌گیری ویروس کرونا رقم زد تا انتظارات را برای ساخت مرد عنکبوتی ۴ به شدت افزایش دهد. حجم گسترده‌ای از انتظارات که حتی طبق شایعات منتشر شده اختلافاتی را میان کمپانی سونی پیکچرز و سران استودیو مارول حول محور شیوه روایت داستان این دنباله به راه انداخته است.

در حالی که طی ۳ سال گذشته بارها و بارها به ساخت فیلم Spider-Man 4 اشاره شده اما تاریخ اکرانی برای آن تعیین نگشته و اساساً هیچ اطلاعاتی از این دنباله در دسترس نبوده است. حال طبق تازه‌ترین سخنان تام هالند متوجه شدیم که موفقیت بی‌سابقه No Way Home و افزایش توقع مخاطبین سبب شده تا کار سونی و مارول برای ساخت فیلم چهارم سخت و پیچیده شده باشد.

همچنین در جریان برگزاری رویداد بین‌المللی فیلم زمانی که خبرگزاری ددلاین از او پرسید که باری دیگر ایفای نقش شخصیت پیتر پارکر را بر عهده می‌گیرد، با پاسخ مثبتی از سوی وی روبرو شدیم.

ما بهترین‌ها را در کارمان داریم که مشغول نگارش داستان هستند. فیلم سوم از هر جهت به حدی عالی و خاص بود که ما باید از نتیجه کار اطمینان کامل داشته باشیم و از میراث ساخته شده محافظت نماییم. برای نخستین‌بار در مراحل اولیه تولید من جزوی از تیم خلاقیت، مشغول تماشا و یادگیری هستم که به شدت برایم سرگرم‌کننده است. همانطور که گفتم، همه می‌خواهند تا چنین اتفاقی به وقوع بپیوندد؛ با این تفاوت که همان مسیر گذشته را تکرار نخواهیم کرد.

با توجه به سخنان تام هالند می‌توان اینگونه برداشت کرد که سونی و مارول در تلاش هستند تا اتفاقات جدید و تازه‌ای را در فرنچایز مرد عنکبوتی به ارمغان بیاورند. البته که داستان و شیوه روایت هرگونه که باشد، تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر حضور اندرو گارفیلد و توبی مگوایر در فیلم چهارم منتشر نشده و بعید به نظر می‌رسد که به این زودی چنین اتفاقی تکرار شود.

باید صبر کرد و دید که چه زمانی از فیلم Spider-Man 4 رونمایی خواهد شد.

منبع: Comingsoon

source

توسط funkhabari