کمپانی نئون به تازگی تریلری برای انیمیشن سینمایی و بدون دیالوگ Robot Dreams منتشر کرده است که نیم نگاهی از درون آن را به نمایش می‌گذارد.

انیمیشن سینمایی «رویاهای ربات» برای اولین بار در ماه مه سال ۲۰۲۳ میلادی در جشنواره فیلم کن به روی پرده سینماها آمد و توانست تحسین منتقدان را برانگیزد. این انیمیشن سپس در سال ۲۰۲۴ میلادی در بخش بهترین انیمیشن سال نامزد دریافت جایزه شده بود.

حالا یک سال پس از اولین اکرانش، کمپانی نئون تریلری را برای این انیمیشن سینمایی در آستانه اکران آن روی پرده سینماهای داخل آمریکا منتشر کرده است، تریلری که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید. این انیمیشن به نویسندگی و کارگردان فیلمساز اسپانیایی برجسته پابلو برگر است و بر اساس کمیک بوکی به همین نام از سارا وارون ساخته شده است.

انیمیشن سینمایی «رویاهای ربات» که در ۹۶مین مراسم اسکار نامزد دریافت جایزه بهترین انیمیشن سال شده بود، هیچ دیالوگی ندارد و همین نیز باعث شده تا اثری بسیار متفاوت و جذاب باشد. اتفاقات این انیمیشن در دهه هشتاد میلادی در شهر نیویورک جریان دارد و داستان دوستی غیرمنتظره یک سگ و یک ربات را روایت می‌کند و نشان می‌دهد که جدایی آن‌ها چه تأثیری روی آن‌ها می‌گذارد.

انیمیشن سینمایی «رویاهای ربات» قرار است در تاریخ ۳۱ ماه مه سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳) روی پرده سینماها اکران شود.

منبع: comingsoon

بهنامNiko_Blade

source

توسط funkhabari