پس از مدت‌ها انتظار بالاخره از بازیگران فیلم زامبی محور و آخرالزمانی ۲۸Years Later به تهیه‌کنندگی کیلین مورفی رونمایی شده است.

یکی از جذاب‌ترین و دلهره‌آورترین مجموعه فیلم‌های تاریخ ژانر وحشت در نظر دارد تا با دنباله جدیدی تحت عنوان ۲۸Years Later (بیست و هشت سال بعد) بازگشته و هرج و مرج در دنیایی آخرالزمانی با حضور زامبی‌های خونخوار و مرگبار را به تصویر بکشد. اثری که آغازگر یک ۳ گانه جدید خواهد بود تا جنبه متفاوت و دیده نشده‌ای از دنیای خلق شده توسط دنی بویل در سال ۲۰۰۲ میلادی را به معرض نمایش بگذارد.

حال کمپانی سونی پیکچرز امروز به صورت رسمی از نخستین بازیگران فیلم ۲۸ سال بعد رونمایی کرده که شاهد حضور آرون تیلور-جانسون، جودی کومر و رالف فاینز برای ایفای نقش‌هایی نامعلوم خواهیم بود. البته که حضور کیلین مورفی همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار داشته و تنها می‌دانیم که تهیه‌کنندگی این پروژه را بر عهده خواهد داشت؛ پروژه‌ای که خالق فیلم جنجالی و پرحاشیه این روزهای سینمای هالیوود به نام جنگ داخلی یعنی الکس گارلند وظیفه نگارش فیلم‌نامه آن را بر عهده داشته است.

فعلاً هیچگونه اطلاعاتی از داستان و شخصیت‌ها منتشر نشده و کمپانی سونی پیکچرز ترجیح داده تا همه چیز را در سکوت پیش ببرد. انتخاب ۳ بازیگر نام برده شده به عنوان شخصیت‌های اصلی می‌تواند این نگرانی را ایجاد نماید که کیلین مورفی تنها به عنوان تهیه‌کننده ظاهر شده و ایفای نقشی را بر عهده نخواهد داشت.

در حال حاضر تاریخ اکرانی برای فیلم ۲۸ Years Later اعلام نشده است.

منبع: کولایدر

Cambyses The Third

source

توسط funkhabari