جو تراز قرار است به عنوان یکی از مدیران اجرایی سریال One Piece در فصل دوم این اثر سرویس آنلاین نتفلیکس فعالیت داشته باشد.

فصل اول سریال «وان پیس» که اقتباسی لایو اکشن از انیمه و مانگایی به همین نام است، توانست در سرویس آنلاین نتفلیکس عملکرد بسیار خوبی را داشته باشد و مورد پسند طرفداران و مخاطبان قرار بگیرد. به دنبال موفقیت آن نیز سرویس آنلاین نتفلیکس آن را برای فصل دوم تمدید کرد.

حالا نیز جو تراز را به خدمت گرفته تا یکی از مدیرهای اجرایی فصل دوم سریال «وان پیس» باشد. مت اوونز مدیریت اجرایی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی فصل اول این سریال اقتباسی بر اساس مانگایی به همین نام ساخته ایچیرو اودا را برعهده داشته بود و حالا قرار است این دو به همراه هم فصل دوم را بسازند.

شخصیت‌های اصلی سریال لایو اکشن one piece
سریال One Piece

استیون مائدا که در فصل اول سریال به همراه مت اوونز به عنوان مدیر اجرایی فعالیت داشته بود، قرار است در فصل دوم کنار برود و به جای او نیز جو تراز فعالیت خواهد داشت. با این حال، استیون مائدا همچنان به عنوان تهیه‌کننده در فصل دوم حضور خواهد داشت.

جو تراز اخیرا به عنوان تهیه‌کننده و نویسنده در سریال اقتباسی Percy Jackson and the Olympians برای سرویس آنلاین دیزنی پلاس کار کرده است. او قبلا سریال Dash & Lily را برای سرویس آنلاین نتفلیکس خلق کرده و مدیر اجرایی آن بوده است. او همچنین به عنوان نویسنده در سریال A Series of Unfortunate Events محصول نتفلیکس نیز کار کرده است.

منبع: variety

source

توسط funkhabari