کوئنتین تارانتینو به دنبال آن بوده تا از کاراکترهای فیلم‌های قبلی خودش در فیلم The Movie Critic استفاده کند.

چندی پیش بود که گزارش شد کوئنتین تارانتینو قرار است آخرین فیلم خودش را با عنوان فیلم The Movie Critic بسازد و برخی از کاراکترها از فیلم‌های قبلی خود تارانتینو در آن حضور خواهند داشت. این اثر سینمایی دهمین فیلم به نویسندگی و کارگردانی تارانتینو به شمار می‌رفت.

این پروژه مدتی پیشرفت خوبی داشت و حتی گزارش شده بود که داستان آن در دهه ۷۰ میلادی و حول محور یک منتقد فیلم جریان دارد و برد پیت قرار است در آن نقش‌آفرینی کند. با این حال، گزارش‌های تازه حاکی از آن هستند که کوئنتین تارانتینو کلا مسیر خودش را تغییر داده و این فیلم را کنسل کرده است.

کوئنتین تارانتینو
کوئنتین تارانتینو

با وجود اینکه این پروژه سینمایی از کوئنتین تارانتینو کنسل شده اما اطلاعات و جزئیات بیشتری از آن آشکار شده است. تارانتینو ایده‌های مختلفی را برای آوردن کاراکترهای فیلم‌های قبلی خودش در این اثر سینمایی داشته است. یکی از این ایده‌ها درباره این بوده که فیلم‌های قبلی او در همین دنیای این فیلم جریان داشته باشند.

یکی دیگر از ایده‌‌هایی که کوئنتین تارانتینو در ذهن داشته، این بوده که شخصیت‌ها و کاراکترهای فیلم‌های قبلی وی با شخصیتی بر اساس تارانتینوی جوان ارتباط داشته باشند. مطمئنا این ایده‌ها می‌توانستند بسیار جالب باشند ولی ظاهرا تارانتینو نظرش را تغییر داده است.

منبع: screenrant

BADMANARSHIAAAA

source

توسط funkhabari