فوریه گذشته به صورت رسمی مشخص شد خالق سری محبوب Resident Evil، یعنی شینجی میکامی (Shinji Mikami)، استودیوی Tango Gameworks را ترک می‌کند. شینجی میکامی سال ۲۰۱۰ این استودیو را تاسیس کرد و بعدها آن را به Bethesda فروخت.

اگر به کارنامه استودیوی Tango Gameworks نگاهی بیندازیم، متوجه حضور بازی‌هایی چون The Evil Within، Ghostwire: Tokyo و ساخته اخیر آن‌ها یعنی HiFI Rush می‌شویم.

تقریبا ماه گذشته بود که مشخص شد شینجی میکامی استودیوی جدیدی را تاسیس کرده است. او اخیرا در مصاحبه با یک کانال یوتیوبی ژاپنی به نام Byking، به شرح برنامه‌ها و اهدافی که برای آینده در سر دارد، پرداخته است.

بر اساس گزارشات رسانه Automaton و کانال Byking، شینجی میکامی به مدت هشت سال قصد داشته از استودیوی Tango Gameworks جدا شود اما هر بار به خاطر احساس مسئولیت و کار روی بازی‌های این استودیو، از این تصمیم سر باز زده است.

او همیشه قصد داشت محیطی را برای سازندگان جوان خلق کند و در آن به ساخت بازی‌هایی مشغول شوند که دوران توسعه کوتاهی را سپری می‌کنند. همچنین به عقیده او، بازی‌های کوتاه‌تر به مراتب مخاطبان بیشتری را به خود اختصاص خواهند داد.

شینجی میکامی برای کارگردانی نسخه اول Resident Evil، ریمیک آن برای کنسول GameCube در سال ۲۰۰۲ و نهایتا بازی انقلابی Resident Evil 4، به خوبی شناخته شده است. او همچنین کناره‌گیری از ساخت بازی‌های در ژانر وحشت را، یکی دیگر از دلایل ترک استودیوی Tango Gameworks عنوان کرده است.

شینجی میکامی قبل از ترک استودیوی Tango Gameworks، در مورد جایگاهش شفاف‌سازی کرده بود:

تنها به مدت شش ماه مدیر عامل بودم. خیلی‌ها گمان می‌کنند من نماینده یا چیزی مانند آن هستم اما به یک کارمند درجه یک بیشتر شبیه‌ام. تهیه‌کنندگی به نام من وصل شده بود اما شبیه مدیران اجرایی نبودم.

سال ۲۰۲۰، شینجی میکامی از ایده‌هایش برای ساخت آخرین بازی خود گفت. او همچنین اشاره کرد که از لحاظ ایده‌پردازی کمبودی ندارد و ایده‌هایش به ژانر وحشت محدود نمی‌شوند.

source

توسط funkhabari.ir