به تازگی دوئین جانسون با انتشار تصاویری از پشت صحنه انیمیشن Moana 2 صحبت‎‌های احساسی‌ای بیان کرده است.

کمپانی دیزنی در ابتدای سال جاری میلادی همه طرفداران را شگفت‌زده کرد؛ این کمپانی نه تنها اعلام کرد که دنباله انیمیشن سینمایی «موآنا» در حال ساخت است بلکه توسعه و ساخت آن تقریبا تکمیل شده و قرار است در ماه نوامبر سال ۲۰۲۴ میلادی به روی پرده سینماها بیاید.

اولین فیلم «موآنا» در سال ۲۰۱۷ میلادی اکران شده بود و توانست به موفقیت بسیار زیادی دست پیدا کند و همچنین از زمان راه‌اندازی سرویس آنلاین دیزنی پلاس نیز از جمله محبوب‌ترین آثار به شمار می‌رود. هیجان بسیار زیادی برای انیمیشن «موآنا ۲» وجود دارد، انیمیشنی که بار دیگر با صداپیشگی دوئین جانسون ملقب به راک در نقش مائویی است. دوئین جانسون به تازگی تصاویری از پشت صحنه انیمیشن «موآنا ۲» و صداپیشگی خودش در نقش مائویی منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

دوئین جانسون همچنین در این پست احساسی خودش در شبکه‌های اجتماعی از ارتباط احساسی‌اش با این کاراکتر گفته است:

صداپیشگی دوباره شخصیت مائویی در انیمیشن «موآنا ۲» واقعا حس بسیار خوب و سرگرم‌کننده‌ای دارد، شخصیتی که از جهات مختلف زندگی من را تغییر داد و همچنین از پدربزرگ مرحومم پیتر مایویا الهام گرفته شده است. اهمیت فرهنگ پلینزی این شخصیت و داستان ما، خانواده‌ها را در سراسر جهان تحت تأثیر قرار داده و به راحتی به یکی از واقعی‌ترین افتخارات من تبدیل شده که می‌توانم آن را زنده کنم و به اشتراک بگذارم. این انیمیشن پر از کاراکترهای جدید، موسیقی جدید و سفرهای جذاب است. خوشحالم که شما و خانواده‌هایتان در سراسر جهان در این سفر همراه با ما خواهید بود.

دیزنی در ابتدا قصد داشت تا این اثر سینمایی را روی سرویس آنلاین خودش پخش کند اما بعدا تصمیم خودش را تغییر داد و حالا این انیمیشن قرار است در تاریخ ۲۷ نوامبر سال ۲۰۲۴ میلادی (چهارشنبه ۷ آذر ۱۴۰۳) روی پرده سینماها اکران شود. دیو دریک جونیور سکان کارگردانی این انیمیشن را در دست دارد و این در حالی است که نسخه لایو اکشن این اثر نیز در دست توسعه قرار دارد.

منبع: comicbook

source

توسط funkhabari