پلی‌استیشن هزینه نسخه‌های دیجیتال بازی Stellar Blade را به دلیل آنچه که «تبلیغات دروغین» خوانده می‌شود، به خریداران بر می‌گرداند.

یک کاربر ردیت گزارش داده است که بخش پشتیبانی پلی‌استیشن، وجه پرداختی نسخه‌های دیجیتال بازی Stellar Blade را به کسانی که تحت تاثیر تبلیغات غلط بازی قرارگرفته‌اند، باز می‌گرداند. یکی از لباس‌هایی که شخصیت اصلی، ایو (Eve)، می‌پوشد چند روز قبل از انتشار بازی و حتی قبل از انتشار نقدهای آن در رسانه‌ها، از طریق یک به روزرسانی حذف شده است. این موضوع باعث شده تا برخی از خریداران درخواست بازپرداخت وجه خود را بدهند.

به کسانی که قصد ثبت درخواست بازپرداخت را دارند، مبلغ ۶۹.۹۹ دلار (یا معادل آن) بازگردانده خواهد شد. در موارد خاص، امکان دارد که این مبلغ به کیف پول PSN خریدار، منتقل شود. علاوه بر این، زمان‌بندی بازپرداخت ممکن است بسته به روش خرید گیمر، متفاوت باشد.

نارضایتی گیمرها از Stellar Blade به دلیل تبلیغات دروغین - گیمفا

لباس موردنظر، لباس خرگوش تعطیلات (Holiday Bunny) است. برای کسانی که کنجکاو هستند، همچنان می‌توان به این لباس از طریق نسخه‌های فیزیکی بازی دسترسی پیدا کرد. کسانی که به نسخه دیسکی Stellar Blade دسترسی دارند، می‌توانند با اجرای نسخه ۱.۰ بازی از روی دیسک بدون نصب به روزرسانی، لباس مورد نظر را مشاهده کنند. اگر آخرین به‌روزرسانی را نصب کرده‌اید، به سادگی آن را حذف کرده و سپس دوباره از طریق دیسک، بازی را نصب کنید. در صورتی که کنسول پلی استیشن ۵ شما قبل از شروع بازی نصب به روزرسانی را الزامی می‌کند، به سادگی اتصال کنسول به اینترنت را قطع و بازی را اجرا کنید.

source

توسط funkhabari