Helldivers 2، اثر کو-آپ و محبوب این روزهای استودیوی Arrowhead Game، یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های سال آمریکا است.

در حالی که طبق گفته‌ مت پیسکاتلا (Matt Piscatella) از گروه آماری Circana، بازی Dragon’s Dogma 2 در صدر پرفروش‌ترین بازی‌های آمریکا در مارس ۲۰۲۴ قرار گرفته، بازی Helldivers 2 آنچنان فاصله‌ای با این بازی در این لیست نداشت. آن زمان در رتبه دوم، نام این بازی به چشم می‌خورد و همچنان یکی از پرفروش‌ترین عناوین سال تا این لحظه است. علاوه بر این، با اینکه از انتشار این اثر تنها دو ماه گذشته، توانسته در رتبه هفتم عناوین پرفروش (از لحاظ فروش دلاری مادام‌العمر)، به عنوان یکی از بازی‌های سونی، جای بگیرد.

بازی Helldivers 2 همچنین بیشترین بازیکنان ماه را در پلتفرم استیم به خود اختصاص داده بود که موضوع عیجبی نیست. بر اساس آمار Steam DB، بیشترین بازیکنان آن طی ۲۴ ساعت، ۱۲۵,۳۵۳ ثبت شده است و در هفتم آوریل، تعداد بازیکنان همزمان این بازی، در اوج جنگ Automaton به ۳۴۵,۱۸۸ نفر رسید. همچنین، در میان ده عنوان پرفروش پلی استیشن، بعد از بازی MLB: The Show 24، در رتبه دوم فروش دلاری قرار گرفت.

بازی Helldivers 2، در حال حاضر روی کنسول پلی استیشن ۵ و پلتفرم PC در دسترس قرار دارد. فروش آن تا ۱۶ مارس، هشت میلیون نسخه برآورد شده بود. شایعات همچنین اشاره به انتشار این بازی روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/اس دارند و می‌توان گفت هیچ چیز غیرممکن نیست.

منتظر معرفی‌های احتمالی در ماه‌های آینده باشید.

source

توسط funkhabari