در حالی که طرفداران انتظارات خود را پیرامون عناوین آینده X-Men از استودیوی Insomniac Games به اشتراک می‌گذارند، یک موضوع کاملا قطعی به نظر می‌رسد.

در میان همه افشاگری‌‌های گسترده سال ۲۰۲۳ پیرامون استودیوی Insomniac Games، بدون شک بازی X-Men هیجان‌انگیزترین بخش این افشاگری بود. اسپین‌آف Venom به لطف رقیبی مانند Carnage، هنرنمایی تونی تاد (Tony Todd) و حضور دیگر قهرمانان عنکبوتی امیدوارکننده به نظر می‌رسد. اما Insomniac Games چه کسی را برای تیم مردان اکس خود انتخاب می‌کند؟ مخاطبان حدس‌هایی می‌زنند، اما همه جهش‌یافتگان فارغ از اینکه چه کسی باشند، احتمالاً نوعی تغییر در طراحی خود خواهند داشت.

بازی‌های مدرن مارول طراحی منحصر به ‌فردی از لباس‌های کلاسیک مارول ارائه می‌کنند که پدیده رایجی است، از Marvel’s Avengers گرفته تا Marvel’s Midnight Suns، همه این عناوین چند برداشت جدید از لباس‌های قدیمی شخصیت‌های کلاسیک کمیک‌ بوک‌ها ارائه کردند. با این حال، راجع به تعداد کمی از لباس های ابرقهرمانی اورجینال به اندازه لباس‌هایی  که Insomniac Games طراحی کرده صحبت می‌شود، پس منطقی است که توسعه دهنده بخواهد این الگو را با پروژه‌های آینده X-Men ادامه دهد.

Insomniac دلیلی برای طراحی نکردن لباس های اورجینال ندارد

استودیوی Insomniac Games طراحی‌های اختصاصی خود را به صورت ناگهانی در نسخه اصلی Marvel’s Spider-Man به نمایش گذاشت. در ابتدا بسیاری از مخاطبین با لباس عنکبوت سفید مخالف بودند، اما بعد از مدتی تبدیل به یک نماد شد و تنها انتقاداتی که به Advanced suit وارد می‌شد، رنگ قرمز متمایل به نارنجی و فرم عجیب قسمت سَر آن بود؛ دو مشکلی که با آپدیت ۲.۰ عنوان Marvel’s Spider-Man 2  اصلاح شدند. در حالی که لباس مایلز در بازی اسپین‌آف‌ بسیار شبیه به لباس او در کمیک‌هایش بود، در Marvel’s Spider-Man 2 با تغییرات خوبی مواجه شد. هر چند که نظرات راجع به  Evolved Suit او به شدت ضد و نقیض بوده، اما بدون شک طراحی اصلی جسورانه است.

Insomniac احتمالا جهان X-Men خود را منحصر به فرد خواهد کرد - گیمفا

لباس‌های جایگزین منحصر به‌ فرد نیز در مجموعه Marvel’s Spider-Man دیده می‌شوند. به هر حال، فیلم‌‌ها و طرح‌های کمیکی زیادی وجود دارند که کاملاً بازسازی شده‌اند، اما لباس‌هایی هم هستند که قبلا هرگز دیده نشده‌اند، مانند لباس‌های نسخه دیلاکس Marvel’s Spider-Man 2 و لباس Bodega Cat از مایلز مورالز. Insomniac Games علاوه بر لباس‌هایی که فقط برای قهرمانان طراحی کرده، با برداشت‌هایی که از Tinkerer ،Black Cat و Tombstone انجام داد؛ رنگ و لعاب و سلیقه خاص خود را را در مورد شخصیت های شرور به نمایش گذاشت؛ البته ونوم با بدن واقعاً عظیم خود و با نماد سفید روی سینه‌اش، کمی از این قاعده مستثنی است. Insomniac حتی طراحی خود را از Agent Venom و همچنین سه ظاهر اصلی Symbiote برای پیتر به نمایش گذاشت، پس واضح است که استودیو به اعمال ایده‌های خود روی لباس‌ها و ظاهر شخصیت‌ها علاقه دارد.

توجه داشته باشید
افشاگری اخیر Marvel’s Wolverine علاوه بر تایید وجود لباس‌های زرد و آبی و زرد و قهوه‌ای لوگان، به یک لباس و طراحی خاص از Insomniac نیز اشاره می‌کند که احتمالاً لباس پیش فرض لوگان در جهان بازی خواهد بود. البته لباس‌های بیشتری هم می‌توانند به نسخه نهایی بازی اضافه شوند، مانند لباس Logan’s X-Force، اما همین لباس‌های اولیه هم امیدوارکننده هستند.
Insomniac احتمالا جهان X-Men خود را منحصر به فرد خواهد کرد - گیمفا

X-Men بستر طراحی‌های جذاب و متعددی را فراهم می‌کند

اگر قرار باشد لوگان، پیتر، مایلز، و احتمالاً سیلک همگی لباس‌های منحصربه‌فردی داشته باشند و طرفداران بتوانند فوراً امضاء Insomniac Games در آن لباس ها تشخیص دهند، منطقی است که همین الگو برای X-men و شخصیت‌های شرورش تکرار شود، صرف نظر از اینکه Insomniac به سراغ شناخته‌شده‌ترین شخصیت‌ها مانند روگ، سایکولاپس و یا بیست می‌رود؛ یا به شخصیت‌های قدیمی تر مانند مجیک دازلر و جوبلیی متمایل ‌می‌شود، در هر دو حالت طراحی‌های کاملا جدید، احتمالا تا زمانی که رنگ زرد و آبی کلاسیک و نقش‌های کلیدی روی لباس‌های قهرمانان وجود دارند برای استودیو سرگرم‌کننده خواهد بود ، مطمئناً طرفداران برای دیدن آنچه Insomniac قرار است ارائه دهد، هیجان‌زده هستند. همین الگو در مورد هر شخصیت شروری هم که در بازی حضور دارد صدق می‌کند، مطمئناً دیدن چند برداشت‌ جدید از مگنیتو، اپاکلیپس و دیگر دشمنان قدرتمند گروه ابرقهرمان‌ها جالب خواهد بود. خوشبختانه Insomniac میتواند طرح‌هایی جدید، محبوب و مشخصی مانند Advanced Suit که برای پیتر پارکر طراحی کرد را خلق کند.

source

توسط funkhabari