تصاویری از فیلم مورد انتظار Alien: Romulus منتشر شده که در آن، شخصیت‌های اصلی آماده نبرد می‌شوند.

امسال ۴۵ مین سالگرد اکران فیلم Alien به شمار می‌رود و به همین مناسبت نیز این فیلم اخیرا در سینماهای آمریکا به روی پرده آمده است. این در حالی است که بینندگان و طرفداران این مجموعه ترسناک می‌توانند منتظر جدیدترین فیلم از این فرنچایز برجسته باشند که فیلم Alien: Romulus نام دارد.

فده آلوارز سکان کارگردانی این اثر سینمایی را در دست دارد، فیلمی که قرار است به ریشه‌های خودش باز گردد. حالا نیز تصاویر جدیدی از فیلم «بیگانه: رومولوس» منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. یکی از این تصاویر بهترین تصویری است که تاکنون از زنومورف این فیلم ارائه شده است. در این تصویر، این زنومورف مستقیما در صورت قربانی احتمالی خودش خیره شده است.

این اثر سینمایی تمرکز بسیار زیادی روی جلوه‌های عملی گذاشته است و همین نیز باعث می‌شود تا بیننده‌ها شاهد اثری همانند فیلم کابوس‌وار و ترسناک اصلی باشند. تصویر دیگری که در بالا مشاهده می‌کنید نیز دو شخصیت اصلی فیلم «بیگانه: رومولوس» را نشان می‌دهد که رین کارادین با بازی کایلی اسپینی و تایلر با بازی آرچی رینو است.

کایلی اسپینی اخیرا به خاطر نقش‌آفرینی در فیلم Priscilla و فیلم Civil War شهرت پیدا کرده و آرچی رینو نیز به خاطر نقش‌آفرینی‌اش در سریال Shadow and Bone محصول سرویس آنلاین نتفلیکس شناخته می‌شود. فیلم «بیگانه: رومولوس» با حضور بازیگران دیگری همچون ایزابلا مرسد، دیوید جانسون، اسپایک فیرن و آیلین وو است.

فیلم «بیگانه: رومولوس» در تاریخ ۱۶ اوت سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳)‌ روی پرده سینماها اکران خواهد شد.

منبع: collider

source

توسط funkhabari