انیمه Rick and Morty: The Anime همانطور که از نامش پیدا است، اقتباسی انیمه‌ای بر اساس این انیمیشن سریالی محبوب است.

انیمه «ریک و مورتی» قرار است در اواخر سال جاری میلادی پخش شود و در همین راستا نیز شبکه Adult Swim به تازگی تیزری از این انیمه منتشر کرده است که نیم نگاهی از درون این اثر را برای مخاطبان به نمایش در می‌آورد، تیزری که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید.

فصل هشتم انیمیشن سریالی «ریک و مورتی» نیز در دست توسعه قرار دارد و قرار است در سال آینده میلادی پخش شود. با این حال، در سال جاری میلادی طرفداران این مجموعه می‌توانند شاهد انیمه‌ای سریالی باشند که مطمئنا داستان این مجموعه را بیشتر گسترش خواهد داد.

تیزر تازه منتشر شده از سوی این شبکه نوید ماجراجویی‌های بیشتری توسط اعضای این خانواده را می‌دهد که در آن، ریک به دنبال آن است تا آزمایش جدیدی را انجام بدهد. تاکاشی سانو نویسندگی و کارگردانی انیمه سریالی «ریک و مورتی» را برعهده داشته است، کسی که قبلا انیمه‌های کوتاه Rick and Morty vs. Genocider و Summer Meets God (Rick Meets Evil) را کارگردانی کرده است.

این انیمه سریالی ۱۰ قسمت خواهد داشت که از شبکه Adult Swim و همچنین سرویس آنلاین مکس پخش خواهد شد ولی هنوز به صورت رسمی تاریخ دقیقی برای زمان پخش آن اعلام نشده است.

منبع: comicbook

source

توسط funkhabari