تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلم مورد انتظار و ترسناک The Bride منتشر شده که فرزند پسر کریستین بیل را در کنارش پدرش به معرض نمایش گذاشته است.

یکی از مورد انتظارترین و هیجان انگیزترین فیلم‌های ترسناک و عاشقانه سینمای هالیوود به ساخته جدید و جنجالی مگی جیلنهال تحت عنوان The Bride (عروس) مربوط می‌شود که روایت جدید و منحصر به فردی از داستان عروس فرانکنشتاین را با حضور بازیگرانی نظیر کریستین بیل، پیتر سارسگارد، آنت بنینگ، پنه‌لوپه کروز و جسی باکلی به تصویر کشیده است. اثری که از کریستین بیل در نقشی متفاوت و گریمی جذاب یعنی فرانکنشتاین بهره می‌برد.

حضور پدر و پسری امری متداول در هالیوود به شمار می‌رود که این بار کریستین بیل دست به کار شده و فرزند پسر خود را به محل فیلم‌برداری و جلو دوربین آورده تا سکانسی را با او همراه باشد. در تازه‌ترین تصویر منتشر شده از فیلم عروس که توسط خبرگزاری Entertainment Weekly منتشر شده می‌توانیم فرزند این بازیگر بزرگ را در ظاهر یک روزنامه فروش قدیمی مشاهده نماییم. شاید برای شما جالب باشد تا بدانید که پیشتر در فیلم Thor: Love and Thunder نیز چنین اتفاقی رقم خورد و فرزند کریستین بیل در قامت شخصیتی به نام “رکس بیل” نقش آفرینی کوتاهی انجام داده بود.

در ادامه می‌توانید تصویر منتشر شده را مشاهده نمایید.

حضور پسر کریستین بیل در تصویر جدید فیلم The Bride - گیمفا

فیلم The Bride برای اکران در تاریخ ۳ اکتبر ۲۰۲۵ (۱۱ مهر ۱۴۰۴) برنامه ریزی شده است.

منبع: کولایدر

source

توسط funkhabari