تیزر تازه منتشر شده از فیلم Deadpool & Wolverine سرانجام به یکی از سوالات مهم حول محور داستان این اثر سینمایی پاسخ می‌دهد.

با گذشت هر روز و هر هفته ما به زمان اکران فیلم «ددپول و ولورین» روی پرده سینماها نزدیک می‌شویم، فیلمی که قرار است سرانجام دو تا از نمادین‌ترین کاراکترهای ایکس من را در دنیای سینمایی و در کنار هم به تصویر بکشد و مطمئنا هیجان و هایپ برای آن بسیار بالا است.

حالا نیز تیزر جدیدی برای فیلم «ددپول و ولورین» منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید. این تیزر هیو جکمن در لباس کمیک بوکی ولورین را نشان می‌دهد که در داخل یک غذاخوری روی صندلی نشسته و روبروی او نیز رایان رینولدز در نقش ددپول دیده می‌شود.

این دو در این لحظه به صحبتی خنده‌دار درباره پوشیدن ماسک و اینکه چطور ممکن است غذا خوردن را راحت‌تر کند، مشغول هستند. در ادامه تیزر نیز صحنه دیگری از فیلم «ددپول و ولورین» نشان داده می‌شود که در آن، یک نسخه کپی از ماسک عظیم مرد مورچه‌ای باز می‌شود و در داخل آن نیز یک اسکلت بزرگ و یک درگاه قرار دارد. در همین لحظه نیز ددپول در طعنه‌ای به بازیگر مرد مورچه‌ای یعنی پل راد می‌گوید که «هااا … پل راد سرانجام پیر شد».

فیلم «ددپول و ولورین» از زمان فیلم X-Men Origins: Wolverine محصول سال ۲۰۰۹ میلادی اولین فیلمی است که این دو شخصیت در کنار هم حضور دارند و همچنین اولین باری است که هیو جکمن و رایان رینولدز این نقش‌های خودشان را در دنیای سینمایی مارول ایفا می‌کنند.

فیلم «ددپول و ولورین» قرار است در تاریخ ۲۶ ژوئیه سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳) روی پرده سینماها اکران شود.

منبع: collider

source

توسط funkhabari