اولین واکنش‌ها نسبت به فیلم Furiosa: A Mad Max Saga ساخته جورج میلر بسیار مثبت بوده و منتقدان به ستایش این اثر پرداخته‌اند.

زمان زیادی تا اکران فیلم «فیوریوسا: حماسه مکس دیوانه» روی پرده سینماها باقی نمانده، فیلمی که یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۲۴ میلادی به شمار می‌رود و دنباله‌ای برای فیلم Mad Max: Fury Road محصول سال ۲۰۱۵ میلادی است.

در فیلم «فیوریوسا: حماسه مکس دیوانه» نقش شخصیت اصلی داستان را آنیا تیلور جوی بازی می‌کند و از جمله دیگر بازیگران آن نیز می‌توان کریس همسورث در نقش شخصیت شرور داستان اشاره کرد. حالا نیز اولین واکنش‌ها نسبت به این اثر سینمایی به صورت آنلاین منتشر شده است.

نظر منتقدان درباره فیلم فیوریوسا: حماسه مکس دیوانه

فیلم furiosa
فیلم Furiosa

ترز لاکسون:

به راحتی می‌توانم حتی ۱۵ ساعت از نقش‌آفرینی آنیا تیلور جوی و آلیلا بروانی در نقش فیوریوسا را تماشا کنم اما این اثر سینمایی به دلیل داستان تقسیم‌بندی شده از مشکلات سرعت داستانی رنج می‌برد. این اثر آن شکوه و جلال فیلم «جاده خشم» را ندارد اما نیازی به آن نیز ندارد.

اریک دیویس:

فیلم «فیوریوسا» ساخته جورج میلر در بهترین حالت خودش یک فیلم اکشن خارق‌العاده است. این اثر حماسه‌ای وحشیانه و بی‌امان است که در عین اینکه تعقیب و گریزهای دیوانه‌وار، کاراکترهای خارق‌العاده و فیلم‌برداری خیره‌کننده را ارائه می‌دهد، داستان این شخصیت و این سرزمین را گسترش می‌دهد.

دیوید ارلیچ:

با لذت فراوان می‌توانم بگویم که فیلم «فیوریوسا» واقعا خوب است. این اثر نسبت به فیلم Fury Road عملکرد متفاوتی دارد که ممکن است برخی از افراد را ناامید کند اما همین رویکرد توانسته فیلم را غنی‌تر کند و افسانه خودش را در این سرزمین بایر رقم بزند.

Flicks Fix:

فیلم «فیوریوسا» به تمام معنا حماسی است. جهان‌سازی و گسترش داستان مد مکس محور اصلی این فیلم خارق‌العاده است که پر از صحنه‌های اکشن و انفجاری است. آنیا تیلور جوی در نقش فیوریوسا عالی است اما کریس همسورث توانسته بدرخشد.

منبع: Collider

source

توسط funkhabari