تریلر جدیدی برای انیمیشن Despicable Me 4 منتشر شده که نیم نگاهی از درون این اثر سینمایی مورد انتظار را برای طرفداران به نمایش در می‌آورد.

جدیدترین اثر از استودیو انیمیشن‌سازی ایلومینیشن، انیمیشن «من نفرت‌انگیز ۴» است که قرار است ماجراجویی تازه‌ای از گرو با صداپیشگی استیو کارل و دیگر اعضای خانواده‌اش و همچنین مینیون‌ها را به نمایش در بیاورد و حالا نیز تریلری برای این انیمیشن سینمایی منتشر شده که آنچه طرفداران می‌توانند از این اثر انتظار داشته باشند را به نمایش می‌گذارد.

این فرنچایز قبلا ترکیبی را معرفی کرده بود که مینیون‌ها را به هیولاهای بنفش تبدیل می‌کرد اما مطمئنا بیننده‌ها نمی‌توانند انتظار تکامل بعدی این موجودات را داشته باشند. از سوی دیگر، ماکسیم لو مال با صداپیشگی ویل فرل و والنتینا با صداپیشگی سوفیا ورگارا تهدیدی بسیار بزرگ برای گرو به شمار می‌روند.

تریلر منتشر شده برای انیمیشن «من نفرت‌انگیز ۴» سیلاس رامسبوتم با صداپیشگی استیو کوگان را نشان می‌دهد که به مینیون‌ها اطلاع می‌دهد برای کمک به گرو و ایستادگی در برابر این شروران تازه، به آن‌ها سرمی داده خواهد شد که توانایی‌های آن‌ها را بسیار زیاد خواهد کرد.

نتیجه این کار نیز باعث می‌شود تا اولین گروه از داوطلبان به اولین مینیون‌های دارای ابرقدرت تبدیل شوند اما غیرقابل پیش‌بینی بودن آن‌ها چیزی است که ممکن است گرو و لوسی با صداپیشگی کریستن ویگ از آن پشیمان باشند. این تریلر همچنین پیامدها و عواقب وحشتناک این آزمایش را نیز به نمایش می‌گذارد که در آن، یکی از مینیون‌ها با قدرت چشمان لیزری خودش بخشی از ساختمان را خراب می‌کند.

فیلم «من نفرت‌انگیز ۴» همچنین داستان بچه‌دار شدن لوسی و گرو را روایت می‌کند، بچه‌ای که گرو جونیور نام دارد. جدای از سختی‌های بزرگ کردن این بچه، ظاهرا گرو جونیور چندان از پدرش خوشش نمی‌آید و هر موقع در اطراف گرو است، عصبانی می‌شود. این در حالی است که گرو باید با دشمنان خودش نیز مبارزه کند.

انیمیشن سینمایی «من نفرت‌انگیز ۴» قرار است در تاریخ ۳ ژوئیه سال ۲۰۲۴ میلادی (چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳) روی پرده سینماها اکران شود.

انیمیشن despicable me 4
انیمیشن Despicable Me 4

منبع: collider

source

توسط funkhabari