به تازگی تصاویری از پشت صحنه فیلم دوم سریال Wednesday منتشر شده که بازیگران این اثر از سرویس آنلاین نتفلیکس را نشان می‌دهد.

سریال «ونزدی» یکی از محبوب‌ترین سریال‌های سرویس آنلاین نتفلیکس در سال‌های اخیر به شمار می‌رود که با فصل اول خودش توانست به موفقیت بسیار زیادی دست پیدا کند و حالا هیجان و هایپ برای فصل دوم آن بسیار زیاد است. این در حالی است که تولید و فیلم‌برداری فصل دوم آن به تازگی شروع شده است.

با شروع فیلم‌برداری فصل دوم سریال «ونزدی» در ایرلند، تمام بازیگران اصلی و مهمان حاضر در این اثر اعلام شدند و حالا نیز ستاره این سریال یعنی جنا اورتگا با انتشار تصاویری از پشت صحنه تولید این اثر، بازگشت به دنیای این مجموعه و آکادمی نورمور را به تصویر کشیده است. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید.

این تصاویر در صفحه اینستاگرام جنا اورتگا منتشر شده که در آن، جنا اورتگا در همان حالت خاص شخصیت خودش دیده می‌شود. او در کپشن این پست خودش نیز از شروع تولید فصل دوم سریال «ونزدی» خبر داده است. علاوه بر این، سرویس آنلاین نتفلیکس تصاویر بیشتری از پشت صحنه تولید فصل دوم سریال منتشر کرده است.

در حال حاضر اطلاعات چندانی از اتفاقات فصل دوم سریال «ونزدی» در دست نیست اما آشکار شده که در این فصل، کمتر روی جنبه‌های عاشقانه تمرکز خواهد شد و این سریال بیشتر به ریشه‌های ترسناک خودش باز خواهد گشت. هنوز تاریخ پخش فصل دوم سریال «ونزدی» اعلام نشده اما احتمالا این سریال در سال ۲۰۲۵ میلادی روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه خواهد شد.

منبع: collider

خدای جدیدSirAmirامیر کیان قاسمیSaeidv-alkalineollie

source

توسط funkhabari