سئو سایت
جیمز بلیک یک کارآفرین متولد ایرلند شمالی و بنیانگذار/مدیر عامل شرکت Vindicta Digital، یک آژانس بازاریابی دیجیتال بریتانیا است که در سال 2016 تأسیس شد.
گرفتن
به جرات می توان گفت که سال 2020 یک سال به یاد ماندنی بود. تاثیر لرزه‌ای 12 ماه گذشته به‌شدت در دنیای تجارت احساس می‌شود و طنین‌های آن برای مدتی همچنان ادامه خواهد داشت. با این حال، در حوزه آنلاین است که “عادی جدید” برجسته ترین است.
جهان در حال تغییر از آنالوگ به دیجیتال بود و رویدادهای اخیر این انتقال را تسریع کرده است. اگر قبلاً حضور آنلاین خود را تثبیت کرده‌اید، در رقابتی که تازه شروع به درک اهمیت اینترنت کرده‌اید، قدمی دارید.
با این حال، اکنون زمان آن نیست که روی موفقیت های خود استراحت کنید. دنیای آنلاین با سرعت در حال چرخش است و آنچه دیروز پیشرو بود ممکن است تا سال 2022 منسوخ شود. برای اطمینان از اینکه کسب و کار شما همچنان از موفقیت برخوردار است، از این روندهای بازاریابی که به اعتقاد من در سال 2021 بر محیط دیجیتال حاکم است، بپذیرید.
وجدان اجتماعی نشان دهید.
2020 احتمالاً به عنوان سال صفر برای تجدید علاقه نسل‌های آینده به جامعه‌شناسی، برابری و شمول فرهنگی در نظر گرفته خواهد شد. این بدان معناست که هر کسب و کاری باید نشان دهد که اهمیت مسائل اجتماعی و تنوع را درک می کند.
بیشتر برای شما8 استراتژی برای کسب درآمد از TikTok بهترین تشک برای زوج ها صرف نظر از سبک خواب شما چرا کاربران TikTok از برگزاری Met Gala اینفلوئنسر خشمگین هستند به آنها اجازه دهید ویدیوی کیک بخورند که منجر به عذرخواهی می شود جنبش #BlackLivesMatter در سال 202 تاسیس شد، اما در سال 201 بود. واقعاً به شهرت جهانی برسند. تعداد بی‌شماری از برندها و کسب‌وکارهای بزرگ متعهد به حمایت از این هدف در نیمه دوم سال شدند.
این چیزی بیش از یک حرکت روابط عمومی بود. برای بقا در دنیایی که به طور فزاینده ای از نظر اجتماعی آگاه می شود، ضروری بود، زیرا 70 درصد از مصرف کنندگان خواستار موضع گیری برندها در مورد موضوعات برجسته روز هستند. مصرف‌کنندگان از گروه‌های اقلیت، به‌ویژه آنهایی که قبلاً احساس می‌کردند به حاشیه رانده شده‌اند، آشکارا از کسب‌وکارهایی استقبال می‌کنند که تنوع و فراگیری را در برندسازی و بازاریابی آنها منعکس می‌کند.
اعتبار پایدار خود را نشان دهید.
در میان ناآرامی های اجتماعی و یک بیماری همه گیر جهانی، فراموش می کنید که ما نیز در میان شرایط اضطراری تغییرات آب و هوایی زندگی می کنیم. با این حال، بسیاری از مصرف کنندگان اجازه نداده اند که این موضوع از ذهن آنها خارج شود. اعتبار پایداری و سازگار با محیط زیست برای مشتریان قرن بیست و یکم اهمیت فزاینده ای دارد.
این می تواند یک طناب محکم برای هر کسب و کاری باشد. در حالی که مصرف کنندگان بدون شک به محیط زیست اهمیت می دهند، اما این دلسوزی تا این حد ادامه دارد. قیمت و راحتی هنوز در خط مقدم تفکر اکثر مشتریان قرار دارد. ایجاد تعادل بین ارائه این مزایا بدون به خطر انداختن سلامت کره زمین می تواند برند شما را برای مخاطبان معاصر محبوب کند.
پخش زنده را در آغوش بگیرید.
اکثر مصرف کنندگان اکثریت سال 2020 را در داخل و خارج از قرنطینه مانند ناخواسته ترین هاکی پوکی جهان سپری کردند. این به طور طبیعی منجر به تغییر در عادات و حضور شد.
با توجه به اینکه مردم در خانه بمانند، پخش زنده شاهد افزایش محبوبیت زیادی بود. مصرف کنندگان دوست دارند به آنها یادآوری شود که جهان همچنان به خارج از پنجره آنها می چرخد. پخش زنده می تواند به مخاطبان شما کمک کند تا با کسب و کار شما ارتباط برقرار کنند.
در استراتژی رسانه های اجتماعی خود تجدید نظر کنید تا به طور کامل از پخش زنده استقبال کنید. چهار بزرگ فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و لینکدین همیشه مهم خواهند بود و باید از فیلم های زنده استفاده کنند.
با این حال، TikTok بچه جدید این بلوک است، بنابراین بر هر بدبینی که ممکن است در مورد دوام این پلتفرم داشته باشید غلبه کنید. TikTok به طور فزاینده ای در حوزه کسب و کار محبوب می شود. این را بپذیرید، زیرا این برنامه بیش از 500 میلیون کاربر جهانی دارد – این تعداد در سال 2021 افزایش خواهد یافت.
بر ساختن یک جامعه تمرکز کنید نه فروش.
زمان برای کسب و کارها و مصرف کنندگان به طور یکسان سخت است. این بدان معنی است که ممکن است جذاب باشد که سال 2021 را به سال “فروش سخت” در تلاش برای تقویت درآمد و جبران حاشیه سود از دست رفته تبدیل کنیم. از این وسوسه دوری کنید.
همانطور که در طوفان توییتری چای یورکشایر در فوریه مشخص شد، کاربران گاهی اوقات فراموش می کنند که انسان ها یک تجارت را اداره می کنند – چه در رسانه های اجتماعی یا در جاهای دیگر آنلاین. با تاکید بر این نکته و تمرکز بر محتوای تولید شده توسط کاربر، برند شما می تواند پل هایی ایجاد کند و جوامعی را ایجاد کند. این مهمتر از همیشه برای مصرف کنندگان در سال 2021 خواهد بود.
راهپیمایی صدا و فناوری بصری را در نظر بگیرید.
سئو برای مدت طولانی در خط مقدم هر استراتژی دیجیتال مارکتینگ قرار داشته است. در حالی که این موضوع همچنان ادامه دارد – ترافیک وب ارگانیک همیشه قابل اعتمادترین راه برای جلب نظر مخاطبان خواهد بود – ما باید در نظر داشته باشیم که مردم چگونه به همان اندازه که به دنبال آن هستند جستجو می کنند.
بر کسی پوشیده نیست که مرور موبایل و تبلت جایگزین استفاده از رایانه های رومیزی معمولی شده است. این بدان معناست که مشتریان بی‌شماری از ابزارهایی مانند سیری، کورتانا، گوگل و الکسا برای انجام پرسش‌های خود استفاده خواهند کرد. ظهور نرم‌افزارهایی مانند Google Lens نیز شاهد محبوبیت جستجوهای بصری خواهد بود.
این را در استراتژی های سئوی خود برای سال آینده لحاظ کنید. در حالی که کلمات کلیدی همیشه حیاتی خواهند بود، هزاره ها و نسل Z علاقه فزاینده ای به فناوری جستجوی صوتی و بصری نشان می دهند. تبدیل شدن به یک پذیرنده اولیه به طور قابل توجهی شانس شما را برای وفاداری به برند در سال 2021 و بعد از آن افزایش می دهد.
پادکست دریافت کنید
به عنوان بسط موضوع بالا، اگر قبلاً این کار را نکرده اید، انقلاب پادکست را در آغوش بگیرید. متخصصان جوان بازار هدف پادکست ها هستند و به احتمال زیاد از این نوع فناوری استقبال می کنند. آنها از صمیمیت صحبت مستقیم با آنها لذت می برند. همانطور که قبلاً بحث کردیم، پادکست به مصرف کنندگان یادآوری می کند که برند شما توسط انسان ها مدیریت و نگهداری می شود، نه ماشین ها.
شفاف باشید و با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.
مسلماً این مهمترین ملاحظه از همه است. بیش از هر زمان دیگری، مصرف کنندگان می خواهند احساس کنند که پول خود را با کسب و کاری خرج می کنند که ارزش های آنها را به اشتراک می گذارد. این به این معنی است که در مورد نیات خود صادق باشید.
چندین کسب و کار و افراد در طول همه گیری سال 2020 با اشتباهات وحشتناک روابط عمومی به پای خود شلیک کردند. از این اشتباهات درس بگیرید و مطمئن شوید که برند شما صادق، شفاف و قابل اعتماد است.
این توصیه باید به شما کمک کند تا سفر دیجیتالی خود را برای سال پیش رو آغاز کنید.
شورای آژانس فوربس یک انجمن فقط دعوت برای مدیران در روابط عمومی موفق، استراتژی رسانه، آژانس های خلاق و تبلیغاتی است. آیا واجد شرایط هستم؟
من را در لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. جیمز بلیک جیمز هنری بلیک یک کارآفرین متولد ایرلند شمالی و بنیانگذار/مدیر عامل شرکت Vindicta Digital، یک آژانس بازاریابی دیجیتال بریتانیا در سال 2016 است.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط funkhabari