سئو سایت
جسیکا یک متخصص دیجیتال و مشاور هیئت مدیره Valux، LLC، یک شرکت بازاریابی دیجیتال و روابط عمومی با خدمات کامل ملی است.
گتی
همه ما می توانیم بپذیریم که سال 2020 برای بسیاری از مشاغل سال سختی بود. اما، خبر خوب این است که سال 2021 نزدیک است، و شما شانس دیگری برای بازگشت قوی دارید.
امروزه راه های بازاریابی بسیاری وجود دارد که کسب و کارهای کوچک می توانند از آنها استفاده کنند. اما کدام یک برای کسب و کار شما بهتر است؟ بیایید به چند زمینه که می توانید در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود بگنجانید نگاهی بیندازیم.
بهینه سازی موتور جستجو
بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) به مجموعه ای از روش ها اشاره دارد که اطمینان می دهد مخاطبان هدف شما وب سایت شما را پیدا می کنند. شما در حال رقابت با صدها هزار وب سایت هستید که بسیاری از آنها همان چیزی را که شما انجام می دهید ارائه می دهند. با یک استراتژی سئوی مناسب، می توانید متمایز شوید.
اولین قدم برای پیاده سازی سئو این است که از کلمات کلیدی مناسب در وب سایت خود استفاده کنید. کلمات کلیدی عبارت های جستجوی رایجی هستند که مشتریان ایده آل شما از آنها استفاده می کنند. با افزودن این کلمات کلیدی هدفمند به وب سایت خود، می توانید در نتایج موتورهای جستجو رتبه بالاتری کسب کنید و به جذب مشتریان بیشتر نزدیک شوید.
بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا با سئو همراه است. چگونه؟ بازاریابی محتوا به شما این امکان را می دهد که کلمات کلیدی سئو را ترکیب کنید و به سوالات مخاطبان هدف خود پاسخ دهید.
بیشتر برای شما8 استراتژی برای کسب درآمد از TikTok بهترین تشک برای زوج ها صرف نظر از سبک خواب شما چرا کاربران TikTok از برگزاری Met Gala اینفلوئنسر خشمگین هستند به آنها اجازه دهید ویدیوی کیک بخورند که منجر به عذرخواهی می شود یکی از راه هایی که می توانید این کار را انجام دهید از طریق وبلاگ نویسی است. ایجاد و انتشار پست های وبلاگ در وب سایت شما راهی عالی برای ارائه ارزش به مخاطبان هدف شما و راهنمایی آنها در فرآیند خرید است.
برای مثال، یک مصرف کننده ممکن است به یک دوچرخه ورزشی جدید نیاز داشته باشد. یک برند تجهیزات ورزشی ممکن است وبلاگی در وب سایت خود منتشر کند که در مورد چه ویژگی هایی در دوچرخه ورزشی باید جستجو کرد. پس از خواندن پست وبلاگ، مصرف کننده اکنون آماده است تا در مورد نوع دوچرخه ورزشی خریداری کند.
البته این تنها یک نمونه از بازاریابی محتوا است. شما فقط به پست های وبلاگ محدود نمی شوید. بازاریابی محتوا می تواند شامل فیلم ها، اینفوگرافیک ها، مطالعات موردی، چک لیست ها و کتاب های الکترونیکی باشد. این اغلب نسبت به سایر اشکال بازاریابی کم‌هزینه‌تر است و به نظر من مؤثرتر است.
بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
با بیش از 245 میلیون کاربر فعال در رسانه های اجتماعی، احمقانه است که این پلت فرم قدرتمند را در برنامه بازاریابی دیجیتال خود قرار ندهید. قبل از شروع برنامه ریزی برای محتوای رسانه های اجتماعی و تحقیق در مورد هشتگ ها، پاسخ به چند سوال کلیدی بسیار مهم است:
• هدف برنامه بازاریابی شبکه های اجتماعی شما چیست؟
• مخاطبان شما چه کسانی هستند؟
• مخاطبان هدف شما بیشتر از چه کانال های رسانه اجتماعی استفاده می کنند؟
• چگونه با مخاطبان خود درگیر خواهید شد؟
• محتوا را کجا ارسال خواهید کرد؟
این اساس برنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی شما را تعیین می کند.
بعد، وقت آن است که تصمیم بگیرید چه نوع محتوایی را پست کنید. برخی از تیم های بازاریابی از رسانه های اجتماعی برای توزیع تبلیغات پولی و محتوای حمایت شده استفاده می کنند. با این حال، شما محدود به این رویکرد نیستید. می‌توانید از رسانه‌های اجتماعی برای ترویج کسب‌وکارتان به صورت ارگانیک و تعامل با فالوورهایتان استفاده کنید. تعامل با مشتریان و فالوورهای خود می تواند به شما کمک کند تا از تجربه مثبت برند اطمینان حاصل کنید.
بازاریابی ایمیلی
وقتی مردم به بازاریابی ایمیلی فکر می کنند، اغلب به ایمیل های مزاحم فکر می کنند که مستقیماً به پوشه اسپم ارسال می شوند. اما، اگر به درستی انجام شود، بازاریابی ایمیلی می تواند یک معدن طلا باشد. این یک استراتژی ارزان است که می تواند منجر به تبدیل های ارزشمندی شود. ایمیل ها همچنین به ایجاد آگاهی از برند کمک می کنند.
برای شروع بازاریابی ایمیلی، ابتدا باید سرنخ های واجد شرایط را جمع آوری کنید. راه‌های زیادی برای انجام این کار وجود دارد، اما رایج‌ترین روش از طریق فرم‌های جذب سرنخ است. فرم های جذب سرنخ نام و آدرس ایمیل بازدیدکنندگان وب سایت را جمع آوری می کند.
من معمولاً متوجه می شوم که بعید است بازدیدکننده ای که برای اولین بار است اطلاعات خود را بدهد، بنابراین باید آنها را با یک پیشنهاد شاداب ترغیب کنید. این می تواند یک کد تخفیف، یک کتاب الکترونیکی رایگان یا دسترسی به یک وبینار رایگان باشد. هدف جمع آوری آدرس های ایمیل و رشد لیست ایمیل شماست. از آنجا، می توانید کمپین های ایمیلی ایجاد کنید که افراد لیست شما را هدف قرار می دهند.
تبلیغات پرداخت به ازای کلیک
تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) روشی است که به شما امکان می دهد برای ترافیک وب سایت هزینه کنید. در اصل، شما تبلیغات را در وب سایت ها یا موتورهای جستجو قرار می دهید و هر بار که شخصی روی تبلیغ کلیک می کند، مبلغی را پرداخت می کنید.
برخلاف سایر اشکال بازاریابی دیجیتال، PPC بر روی یک سیستم مناقصه کار می کند. این بدان معنی است که شما باید برای کلمه کلیدی تبلیغی که می خواهید تبلیغ خود را فعال یا نمایش دهید، پیشنهاد بدهید.
هنگامی که برای یک کلمه کلیدی پیشنهاد می دهید، بسیار مهم است که اصطلاحی را انتخاب کنید که با کسب و کار شما مرتبط باشد و باعث ایجاد تبدیل شود. اگر جستجوی کلمات کلیدی SEO را انجام داده اید، می توانید از این کلمات کلیدی در مناقصه خود استفاده کنید.
بازاریابی دیجیتال خود را در سال 2021 اصلاح کنید
در اینجا شما آن را دارید – پنج زمینه برای گنجاندن در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود در سال 2021. گسترش تجارت شما از طریق بازاریابی دیجیتال به اینجا ختم نمی شود. در حالی که شما به هر پستی که برای سال برنامه ریزی شده نیاز ندارید، ترسیم استراتژی سالانه خود بر اساس نیازهای کسب و کارتان به شما کمک می کند سال جدید را به خوبی شروع کنید. اهداف خود را تعیین کنید، شاخص های کلیدی عملکرد خود را تعیین کنید و بهترین پلتفرم هایی را انتخاب کنید که با نیازهای کسب و کار شما همسو باشد.
شورای ارتباطات فوربس یک انجمن فقط دعوت برای مدیران در روابط عمومی موفق، استراتژی رسانه، آژانس های خلاق و تبلیغاتی است. آیا واجد شرایط هستم؟
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Jessica WongJessica بنیانگذار و مدیر عامل شرکت های معتبر بازاریابی و روابط عمومی Valux Digital و uPro Digital است. مشخصات اجرایی کامل جسیکا ونگ را اینجا بخوانید.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط funkhabari