Ubisoft به طور رسمی تایید کرد که نقشه بازی Assassin’s Creed Shadows تقریبا هم‌اندازه مصری خواهد بود که در سال ۲۰۱۷ و در بازی Origins مشاهده کردیم. بازی Origins اولین نسخه از این فرنچایز بود که نقشه گسترده‌ای را ارائه می‌داد و ساختار جهان باز RPG را جایگزین سنت قبلی این سری بازی‌ها کرد.

در مصاحبه‌ای با IGN، تایید شد که نقشه AC Shadows از نقشه بازی‌های Odyssey و Valhala کوچک‌تر است و تقریبا در حد و اندازه مصر Assassin’s Creed Origins خواهد بود. اثر Assassin’s Creed Mirage در سال گذشته به دلیل بازگشت به ریشه‌های سری و ارائه نقشه‌ای متراکم‌تر، مورد ستایش قرار گرفت. بازیکنان می‌توانست در زمانی محدودتر و بدون نگرانی، بازی را به ۱۰۰ درصد برسانند.

به‌نظر می‌رسد این بار هم شرکت Ubisoft بازگشت به نقشه‌های کوچک‌تر را ترجیح داده است که مورد پسند اکثریت طرفداران فرنچایز Assassin’s Creed قرار خواهد گرفت. کارگردان خلاق بازی یعنی جاناتان دومونت (Jonathan Dumont)، در مصاحبه‌ با IGN گفت:

این موضوع دقیقا هم‌راستا با همان چیزی است که در آخرین Assassin’s Creed انجام دادیم. از لحاظ مقیاس، شاید بتوانیم آن را با نقشه‌ای کمی بزرگ‌تر از Assassin’s Creed Origins مقایسه کنیم. می‌خواستیم مقیاسی نزدیک‌تر به واقعیت داشته باشیم. چون قلعه‌ها فضای زیادی را می‌گرفتند و واقعا می‌خواستیم کوه‌ها احساسی مثل کوه‌های واقعی القا کنند، برای همین محیط بازی را گسترده‌تر کردیم. اما می‌توانم بگویم تقریبا اندازه Origins است.

نقشه مصر در بازی Assassin’s Creed Origins همچنان وسیع جلوه می‌کند. این نقشه همچنان زیباست و به اندازه Valhalla مملو از فعالیت‌های مختلف نبود. Valhalla به جاه‌طلبانه‌ترین نسخه AC تبدیل شد و اگر بخواهید تمام فعالیت‌های آن را تمام کنید، باید تقریبا ۲۰۰ ساعتی را کنار بگذارید.

بازی Assassin’s Creed Shadows در دورۀ فئودال ژاپن روایت می‌شود و دو شخصیت قابل بازی شینوبی و سامورایی را ارائه خواهد داد. می‌توانید تمامی اطلاعات تکمیلی بازی را از این نشانی مطالعه کنید.

source

توسط funkhabari.ir