یکی از توسعهدهندگان بازی Mad Max، اظهارات اخیر خالق مجموعه و کارگردان Furiosa، یعنی جورج میلر (George Miller) را، کاملا “متکبرانه” توصیف کرده است.
کریستوفر ساندبرگ (Christopher Sundberg)، توسعهدهنده Mad Max و سازنده Just Cause، به اظهارات جورج میلر مبنی بر اینکه بازی Mad Max 2015 انتظارات آنها را برآورده نکرده است، پاسخ داد. Furiosa قرار است در سینماهای بریتانیا و آمریکا اکران شود و به وقفه ۹ ساله فیلمی جدید از فرنچایز Mad Max پایان دهد.
جورج میلر نیز به همین مناسبت به جمع بازیگران روی فرش قرمز پیوست و به سوالات مطبوعات نیز پاسخ داد. در این مراسم از او پرسیده شد که آیا علاقهمند است یک بازی ویدئویی از فرنچایز در کنار فیلم Furiosa منتشر شود یا خیر. چنین اتفاقی پیشتر و با عرضه فیلم Fury Road و بازی Mad Max اتفاق افتاده بود.
میلر در ادامه توضیح میدهد که او از آن دسته افرادی است که ترجیح میدهد کاری را انجام ندهد، مگر اینکه بتواند در بالاترین سطح ممکن آن را به انجام برساند. جورج میلر اظهار داشت که بازی ۲۰۱۵ آنقدرها خوب نبود. این موضوع تا حدودی دور از انتظار است چرا که بازی Mad Max در طی سالها طرفداران خودش را جذب کرده و به اندازهای موفق بوده است که بتوان ساخت دنباله آن را در نظر گرفت.
با این وجود، جورج میلر ادامه داد که اگر هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، کارگردان سرشناس بازیهای ویدئویی، قرار بود بازی جدیدی از مجموعه را بسازد، آن را قبول میکرد.
به دنبال همین موضوع، کریستوفر ساندبرگ به اظهارات جورج میلر واکنش نشان داد. ساندبرگ اضافه کرد که در ابتدا قصد داشتند استودیوی Avalanche را علیرغم آنکه بهخاطر عناوین جهان باز خود شناخته شده بود، مجبور به ساخت یک بازی خطی کنند. همچنین وی افزود که بازی Mad Max ساخته کوجیما تجربه کاملا متفاوتی را ارائه خواهد داد.
در ادامه، ساندبرگ گفت که استودیوی Avalanche به مدت یک سال در حال ساخت بازی خطی مجموعه بوده است و در نهایت تصمیم گرفتند که استقلال بیشتری به بازیکنان بدهند. همه این اظهارات مشخص میکند که چرا بازی Mad Max با وجود موفقیتی که به مرور کسب کرد، در وضعیتی نامرغوب عرضه شده بود.
source