بازیکنان در بازی Monster Hunter Wilds، می‌توانند با ورود به منطقه‌ی Windward بدون وقفه به شکار هیولا‌ها بپردازند.

پس از معرفی در مراسم The Game Awards 2023، بازی Monster Hunter Wilds اولین تریلر گیم‌پلی خود را دریافت کرد. این تریلر هیولاهای جدید، مکان‌ها و اکوسیستمی بسیار با جزئیات‌تر را به نمایش می‌گذارد. Capcom در وبلاگ پلی‌استیشن اطلاعات بیشتری ارائه و برای اولین بار در این سری، وجود یک شخصیت اصلی کاملا صداگذاری‌شده را تایید کرد.

ریوزو تسوجیموتو، تهیه‌کننده‌ی بازی از سطوح جدیدی از جزئیات در موجودات و اکوسیستم‌ها خبر داد که با توجه به این تریلر، نظر او کاملا درست است. به نظر می‌رسد هر هیولا، شخصیت، افکار و انگیزه‌های خاص خود را دارد و تجربه‌ای بسیار پویاتر را ارائه می‌دهد. شما با گروه‌ها و دسته‌هایی از موجودات روبه‌رو خواهید شد که در مقیاس بزرگ با یکدیگر تعامل دارند.

بازیکنان با ورود به یک منطقه می‌توانند بدون وقفه، ماموریت‌های شکار هیولاهای بزرگ را آغاز کنند. منطقه‌ای که در تریلر به نمایش گذاشته شده، Windward (دشت بادخیز) نام دارد و اولین مکانی است که توسط گروه تحقیقاتی در سرزمین‌های ممنوعه مورد بازدید قرار می‌گیرد. ترکیبی از بیابان‌ها، علفزارها و صخره‌ها با حیات وحش فراوان و محیط‌های خشن به همراه آب و هوای نامساعد که به طور قابل توجه‌ای ویژگی‌های محیط را تغییر می‌دهند، به نمایش می‌گذارد.

بسته به شرایط، هیولاها و سایر حیات وحش نیز به طور مناسب با محیط وفق پیدا می‌کنند. البته این تنها یک منطقه است و کپکام وعده‌ی جهانی پر از شگفتی‌ها و اکتشافات بی‌شمار را داده است.

Monster Hunter Wilds در سال ۲۰۲۵ برای Xbox Series X/S ،PlayStation ۵ و PC عرضه خواهد شد. برای دریافت جزئیات بیشتر در ماه‌های آینده با ما همراه باشید.

source

توسط funkhabari.ir