واکنش‌های متفاوتی نسبت به بازی‌های نمایش داده شده در State of Play اخیر سونی وجود دارند. تریلر گیم‌پلی بازی Concord با واکنش منفی گسترده مخاطبین مواجه شده است.

تریلر گیم‌پلی بازی Concord در کانال رسمی پلی استیشن، در زمان نگارش این خبر، ۳۰,۳۹۶ دیسلایک (۸۹ درصد) و ۳,۸۴۱ لایک (۱۱ درصد) دارد. این در حالی است که تریلر معرفی از Astro Bot با ۳۴,۶۵۳ لایک، موفق شده نظر ۹۹ درصد مخاطبین را جلب کند.

تریلر سینمایی Concord نسبت به تریلر گیم‌پلی وضعیت بهتری دارد اما هنوز نظرات منفی‌ای دریافت کرده است. این تریلر ۱۶,۲۳۱ دیسلایک در برابر ۳,۲۲۴ لایک دارد. شباهت بیش از حد بازی به آثاری مانند Overwatch و Valorant و شخصیت‌های به ظاهر نچسب، از انتقادات کاربران به بازی Concord می‌باشد.

بازی Concord در ۲۳ آگوست ۲۰۲۴ (۲ شهریور ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. پیش‌خرید این بازی پس از شروع بتای آن در جولای ۲۰۲۴ در دسترس قرار می‌گیرد. تریلرهای سینمایی و گیم‌پلی این عنوان را در این نشانی می‌توانید تماشا کنید. بازی Astro Bot نیز در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۶ شهریور ۱۴۰۳) برای PS5 عرضه خواهد شد. تریلر معرفی این عنوان را در این نشانی می‌توانید تماشا کنید.

source

توسط funkhabari.ir