اولین باری نیست که استودیوی Behaviour Interactive نیروی کار خود را تعدیل میکند. پیش از این، در ماه ژانویه، این استودیو تقریبا ۴۵ موقعیت شغلی را حذف کرد.
سازنده بازی Dead by Deadlight، با دور دیگری از اخراجها روبهرو شده است. این شرکت پیش از این و در ماه ژانویه، ۴۵ موقعیت شغلی خود را تعدیل کرده بود. در دور جدید تعدیل نیرو، ۹۵ موقعیت شغلی تحت تاثیر قرار گرفتهاند و بیش از ۷۰ نیروی کار مربوط به دفتر مونترال اخراج شدند.
با توجه به همکاریهای پیشین و موفقیت بازی Dead by Deadlight، استودیوی Behaviour Interactive قصد دارد تا هویت خود را حفظ و تقویت کند. این شرکت رقابت شدید صنعت بازیهای ویدیویی را دلیل تعدیل نیرو اعلام کرده است. در ادامه بیانیه کامل را میخوانید:
استودیوی Behavior Interactive، برای سادهسازی عملکرد و تمرکز بر نقات قوت، مجددا سازماندهی خواهد شد. این به معنای سادهسازی بخشهایی مثل توسعه محصول، تولید و بازاریابی است. متاسفانه، این تغییر ساختاری، منجر به اخراج حداکثر ۹۵ کارمند خواهد شد که ۷۰ نفر از آنها در دفتر مونترال مشغول بودند. همکاری هر کدام از این اشخاص برای ما ارزشمند بود و به طور کامل در پروسه پیدا کردن شغل بعدی توسط این استودیو حمایت خواهند شد.
رمی راسین (Rémi Racine)، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل این شرکت، قدردانی عمیق خود را از کارمندانی که تحثتاثیر تعدیل نیرو قرار گرفتند، ابراز کرد. او ادامه داد:
برای اعمال تغییرات ساختاری و استراژیک، وادار شدیم چنین تصمیمات دشواری بگیریم. اما مطمئن هستیم که همه این موارد، برای شکوفایی بلند مدت Behaviour Interactive ضروری هستند. در حالی که مرحله بعدی رشد خود را آغاز میکنیم، به حفظ بالاترین استاندارها چه در زمینه ارائه محصولات و چه در زمینه فرهنگ درونی شرکت، متعهد خواهیم بود.
با وجود تعدیل نیرویی که بهتازگی در این استودیو اتفاق افتاد، بهنظر نمیرسد که گسترش جهان Dead by Daylight با مشکلی روبهرو شده باشد. این شرکت در حال همکاری با استودیوهایی مانند Supermassive Games (سازنده The Casting of Frank Stone) و Midwinter Entertainment (برای توسعه Project T) بوده است تا تجربههای ترسناک جدیدی را در دنیای Dead by Daylight به ارمغان بیاورند.
source